Bij mijn Columbus kan het wel, door als spraak commando "navigatiemeldingen uit" te zeggen. Tenzij ik de verkeerde versie van de Columbus voor me heb.Goedemorgen, ik heb ook een vraagje. Kun je de gesproken navigatiemeldingen ook uitzetten?
Dat je dus alleen op de aanwijzingen in het scherm rijd en de radio dus gewoon doorspeelt?
Dat klopt. Ik heb de Columbus uit de O3. In dat geval helaas...Ik denk dat je een columbus hebt uit een octavia3? Dat is een ander systeem met andere opties
Als je je navigatie een uur of wat niet nodig hebt, dan gaat het prima. De update gaat iedere keer verder waar deze gebleven is. Je moet wel even opletten dat de sd kaart die je gebruikt groot genoeg is. Ik heb er zelf een van 32 GB.Ik heb ook een Navi van een O3. Uit 2014. Ik wil deze Columbus updaten. Is dat te doen voor een NOOB als mij? Hoelang duurt het om het in de auto te laten inlezen? Want de motor niet blijven draaien begreep ik.
Je kan hem direct uitpakken naar de sd kaart. Dit scheelt je weer wat schijfruimte .Ja, heb een 32gig class 10 gehaald. Download is voltooid. Morgen ga ik hem "uitpakken". Is het verstandig om dat eerst te doen en dan op de SD kaart te kopiëren of meteen op de SD kaart uit te laten pakken? Of maakt het geen verschil?