Ik kreeg via deze methode geen signaal bij het naderen van de flitskast etc. Jij wel of ook niet?Ik heb dit met veel belangstelling gelezen. En uitgeprobeerd op mijn Octavia 3 FL. Hier werken we met skoda connect en gaat het nog net iets anders.
Maar het is gelukt ook de poi's gedownload op SCDB.info maar dan van Navigon en dan hier wel zo ingesteld dat er voor alle meldingen maar 1 type icoontje komt.
Geimporteerd via skoda connect dus eerst ne upload naar de server en dan in de auto terug downloaden.
Ik heb het even voor je opgezocht en zelf een filmpje gemaakt //cloud.tapatalk.com/s/593e79ff6945a/VIDEO0053.mp4Goedemorgen, ik heb ook een vraagje. Kun je de gesproken navigatiemeldingen ook uitzetten?
Dat je dus alleen op de aanwijzingen in het scherm rijd en de radio dus gewoon doorspeelt?
Ik heb het even voor je opgezocht en zelf een filmpje gemaakt //cloud.tapatalk.com/s/593e79ff6945a/VIDEO0053.mp4
Is er iemand o het forum die STREETVIEW actief heeft in zijn Columbus? Bij mij blijft hij grijs, maakt niet uit hoe Skoda Connect verbonden is, met de GSM als HotSpot, of met SIM-kaart erin of verbonden aan een wifinetwerk in de straat. Google Earth en staat ook geactiveerd werkt prima, maar het gele poppetje krijg ik nooit bewogen.
Het is de Skoda Media Command app@OttoR Welke app is dat?