Oeps, helemaal vergeten te melden dat deze update prima is afgelopen. Navigatie doet het goed. Jammer alleen dat de data van voorjaar 2017 was, zodat bijvoorbeeld het vernieuwde knooppunt Beekbergen er nog niet in staat. Ook het nieuwe knooppunt Joure zal er nog wel niet in staan, maar de centrale as (tussen Drachten en Dokkum) is nu gelukkig wel aanwezig.Hij is nu op zo'n 15%. Vooralsnog lijkt het hem prima te smaken.
Ik vraag me alleen af wanneer de Columbus vanzelf uitschakelt. Aan de boordspanning zal het niet liggen, want ik heb uiteraard een lader aangesloten.
Ja je moet het bestand unzippen en de mappen en bestanden in de root van je usb stick zetten.wil nu voor de eerst keer mijn Columbus navigatie updaten. dus via website skoda het zip bestand (26gb ) op een usb stick gezet en in de wagen gestoken. doet niks?
moet het zip bestand dat je via de website binnenhaalt eerst via een unzip programma omgezet worden ofzo voordat de wagen het bestand herkent?
wagen zegt nu dat er geen bestanden gevonden zijn terwijl het zip bestand van 26gd zeker op het kaartje staat.
kan iemand helpen?
Heeft het bestand op de usb stick de extensie .zip? Dan met winzip of winrar of gewoon de in windows ingebakken zip.met welk programma moet ik unzippen dan? winzip ofzolijkt niet te werken?
Ik vermoed een probleem met de mappen.Help??????
Ik krijg het maar niet klaar om de navigatieupdate van de Columbus op mijn wagen te krijgen!
Mijn wagen: Skoda Superb combi van 2016.
Heb al paar keer op de Skoda website aan de hand van chassisnummer de nieuwe Update via mijn pc binnen gehaald.
Komt binnen als een soort zip bestand dat dan op pc moet omgezet worden vooraleer dit in de wagen geïnstalleerd kan worden?
Heb zowel al met USB stick als sd kaart geprobeerd, maar krijg het niet klaar om het op de wagen geïnstalleerd te krijgen.
Volgens mij heeft dit te maken met dat mijn pc met Windows 10 de USB of sd kaart enkel in bestandstype NTR’s of exfat kan formatteren terwijl de wagen volgens mij enkel fat32 kun lezen... kan iemand dit bevestigen?
Kan iemand mij helpen met hoe ik in godsnaam dan toch de navigatie update op mijn wagen krijg???
Het lijkt me echt niet te lukken na meerdere pogingen
Thx