Ik vermoed een rns510, ik wist niet dat er verschil in zit. De mijne zit in superb s2 combi uit 2010
Die werkt inderdaad via een dvd. De nieuwe MIB1 en 2(in de O3 en S3) werken met een sdkaart of usb-stick.
Iemand een idee waar de info vandaan komt?
Bijzonder.... boekje zegt toch echt dat en een sim module aanwezig zou zijn.
Top. Dank je. Nuttige info daar kan ik wat mee. Heb een data abonnement met 10Gb per maand dus daar lig ik echt niet wakker van.Bij je Columbus zit een simkaart slot. Als je daar een SIM in steekt (of een hotspot maakt met je Telefoon), kun je Live traffic informatie ophalen. Deze gegevens zijn identiek aan de TomTom traffic info.
Als je de Columbus unit niet connect, krijg je alleen de TMC informatie, die aanmerkelijk minder "rijk" is.
Het dataverbruik met een Simkaart valt mij voorlopig reuze mee. Als je Google Maps uitzet, en niet te wild bent met het lezen van nieuwsberichten en andere content dan moet je denken aan een paar kb.
Tot nu toe (2 maanden, 6k kilometers) heb ik slechts 400Mb verbruikt.
Uiteraard.@O3-Rider Overigens is er ook een periode geweest dat alleen de Superb een navi met (mogelijkheid tot) een simkaart had en de Octavia niet. Er kunnen dus verschillen zijn tussen modellen met in principe dezelfde navi, en @Nick2203 heeft een Kodiaq. Inmiddels kan dat anders zijn, dus horen we graag wat nu de mogelijkheden zijn bij de Octavia. Kun je dat navragen als je besteld hebt, of dat laten weten na aflevering?
@O3-Rider Overigens is er ook een periode geweest dat alleen de Superb een navi met (mogelijkheid tot) een simkaart had en de Octavia niet. Er kunnen dus verschillen zijn tussen modellen met in principe dezelfde navi, en @Nick2203 heeft een Kodiaq. Inmiddels kan dat anders zijn, dus horen we graag wat nu de mogelijkheden zijn bij de Octavia. Kun je dat navragen als je besteld hebt, of dat laten weten na aflevering?