maar ik zou het zeker proberen als je geen sdkaart of usb-stick hebt van 32gb.
MaxN ik heb een externe SDD met een USB aansluiting geprobeerd. Heb hier nog geen kaart materiaal op staan, maar netjes de update van Bluetooth gedownload en laten uitpakken. Dat toolje keek ook of bestandformaat wel juist was en heeft dit omgezet (FAT32 dacht ik?) Vervolgens pakt hij de download keurig uit op die externe SSD. Bij het inpluggen van de USB aansluiting in de auto zie ik dan wel een melding "Software update" staan, maar daar blijft het dan ook wel bij.
De afbeeldingen van de radiozenders voor NL heb ik ook bij op de SSD geplaatst. Als ik die via de instellingen van de radio aan een zender probeer te koppelen zie ik wel een mogelijkheid om de CD, SD1, SD2 of USB te selecteren. Omdat er een CD in zit met een info bestand kan ik alleen die selecteren, maar de 3 andere menu opties zijn grijs gedisabled.
Vervolgens heb ik het geheel nog een keer laten uitpakken op een kleine USB stick (die ook wordt voorzien van een nieuw bestandsformaat) omdat de Columbus misschien moeilijkheden heeft met de externe SDD, maar ook die USB schijf meld alleen "Software update" bij het plaatsen en vervolgens niks meer dan dat?
Heb inmiddels een 64GB SD kaart besteld. Kijken of het daar mee gaat lukken
Ook heb ik nog een vraag over hoe ik geluid bestanden van mijn mobiel via de Bluetooth verbinding kan afspelen. Als ik bij media voor BT kies vind hij niet de mp3 tjes die ik op mijn mobiel heb staan?
En nog een vraag over het geluid van mijn navigatie Waze op mijn telefoon op het moment dat ik in de auto zit. Ik heb het idee dat alle geluid van de telefoon gemute wordt op het moment dat de telefoon via BT verbonden is? Buiten mijn auto hoor ik namelijk wel gesproken tekst van Waze.