Ik reageerde op de vragen omtrent firmware update's die daarvoor werden gesteld
En die update wordt aangeraden voor Canton bezitters voor een verbetering van de sound
Ik heb een Canton Columbus uit begin 2018. hoe kom ik aan een nieuwe update voor mijn radio?
Is er een mogelijkheid om via de sd kaart een film te bekijken op een Columbus (2009) of moet dit echt via een dvd?
of bij het instappen de telefoon in "vliegtuigmodus" zetten en bij het uitstappen weer in de normale modus. Dit schijnt ook te werken.Als je twee simkaarten hebt kun je er geen twee tegelijkertijd gebruiken. Het werkt eigenlijk alleen als je telefoon uitzet voor je de auto start, en weer aan zet als je de auto hebt uitgezet.
Als je twee simkaarten hebt kun je er geen twee tegelijkertijd gebruiken. Het werkt eigenlijk alleen als je telefoon uitzet voor je de auto start, en weer aan zet als je de auto hebt uitgezet.
Praktisch gezien ben ik het niet helemaal met je eens.
Ik heb een laptop van de zaak met een simkaart en een IPhone van de zaak met een simkaart en beide hebben hetzelfde telefoonnummer van KPN.
Ik kan tegelijkertijd verbinding maken met de zaak of gebruik maken van internet via de laptop en bellen met de IPhone.
Dus waarom zou het dan niet in een auto werken?