CDK
Forumguru
@Octavia32, dit weet jij vast wel
Zo spannend is het allemaal niet, je maakt een SD kaartje.
De Amundsen/Columbus melden zelf wel of de file geladen kan worden.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn navigatie ermee van slag heeft weten te brengen.
P.S. een aantal mensen hebben inmiddels mijn app getest, het werkt tot op heden prima.
Wel ben ik nog bezig (indien de tijd het toe laat) een aanpassing te maken zodat je meerdere verschillende files kunt importeren.
Voor de liefhebbers: www.vandermark.org
En sindsdien ben je de weg kwijt naar.......Vanavond weet ik of het werkt op mijn Columbus 2019
En sindsdien ben je de weg kwijt naar.......
Beetje druk gehad, maar werkt prima!!
Moet alleen even aan mijn database sleutelen
Beste mensen, ik begrijp het eigenlijk niet meer goed... al dat over en weer geschrijf, al het werk van @herby1...
We hebben al gelijk hoe de download nodig van de cameraposities van Flitpalen.nl...
Maar als je nu naar Flitspalen.nl gaat en download selecteert om daarna Skoda te kiezen, dan kan men daar gelijk de volledige sd kaart (of usb) gegevens downloaden, kant en klaar om zowel in Columbus als Admundsen ingeladen te worden... werkt perfect... men kan zelfs kiezen tss vaste camera's, rode licht camera's en gekende mobiele flitser lokaties... er is zelfs een voorbeeld bestand aanwezig voor wie eerst eens wil uittesten alvorens een abo te nemen.
Dat over dat vrijschakelen had ik gelezen ja. Hangt er natuurlijk wel van af of het niet te hinderlijk is voor de bestuurder maar ook of het voor de andere passagiers wel handig is..DVD speler zit er zeker in en je kan het ook via USB afspelen maar niet rijdend alleen stilstaand. Wil je het rijdend geactiveerd hebben kan ik je daar wel mee helpen.
Extra schermen zijn er niet aan de Columbus te koppelen helaas.