Dat over dat vrijschakelen had ik gelezen ja. Hangt er natuurlijk wel van af of het niet te hinderlijk is voor de bestuurder maar ook of het voor de andere passagiers wel handig is..
grappig. ik heb die virtual cockpit niet gedaan. Ik gebruik navigatie vrijwel nooit en als ik het gebruik (tot nu toe) is het over het algemeen gewoon m'n telefoon.. Ik ben bang dat ik toch niet van die losse ipads / dvd spelers af komt (vooral niet met die 3e zitrij.. zie ze vanaf daar niet op het Columbus scherm kijken..)Daarom wilde ik juist de virtual cockpit.
Dan heb ik de fullmap navigatie voor mn neus en kunnen die apen van mij lekker TV kijken.
Bijkomstig voordeel concerten e.d. op DVD & FLAC (audio bestandsformaat) klinken zo goed op dat Canton systeem.
@herby1 moet ik met jouw tool zelf dan nog de flitspalen (of andere POIs) hebben, of lever jij deze mee met jouw tool? SII uit 2014, wil gerust eens proberen maar heb zelf geen abo bij flitspalen.nl ofzo.
Je hebt zelf een lijst nodig van POI... in het juiste formaat ... dat kunnen idd flitspalen zijn
Ik heb wel een beknopte handleiding voor je in pdf.. (niet gecontroleerd door @herby1 )
Ik had deze graag gewild! Kan ik ook eens prutsen!
Hier ook geen virtual cockpit. Navigeren gebeurd altijd via carplay met mijn Iphone. Carplay op de virtual cockpit weergeven is niet mogelijk....
DVD speler zit er zeker in en je kan het ook via USB afspelen maar niet rijdend alleen stilstaand. Wil je het rijdend geactiveerd hebben kan ik je daar wel mee helpen.
Extra schermen zijn er niet aan de Columbus te koppelen helaas.
Als de tweede SIM in je laptop wel gelijktijdig werkt met de andere SIM in je telefoon, heeft dat mogelijk te maken met de wijze van aanmelden door het apparaat op het mobiele netwerk.
In het menu van mijn Columbus (9,2 inch Superb 3) kan voor de in de auto geplaatste SIM worden aangegeven dat deze alleen voor data mag worden gebruikt. Wellicht dat daar de oplossing voor je zit.
En is het gelukt?Dat lees ik ook net in de handleiding van mijn nieuwe O3 met Columbus. Ik had al een duo sim (data en bellen) besteld voor ik op dit topic stuitte. Kreeg dus wat twijfels of het zou gaan werken maar in de handleiding staat dit dus duidelijk benoemd. Ik ga dat morgen direct proberen, nog geen tijd voor gehad. Zal t resultaat hier posten.