HTC Touch Pro 2 EN mObridge bluetooth carkit
Bij deze een berichtje als toevoeging aan de kennisopbouw: Afgelopen dinsdag heb ik m'n nieuwe Skoda opgehaald, een Elegance uitvoering met een Columbus systeem. Op aanraden van de dealer heb ik niet de bluetooth optie vanuit de fabriek besteld, maar de "mObridge bluetooth carkit" uit de accessoire lijst van Skoda. Dit omdat mijn telefoon, een HTC Touch Pro 2 met Windows Mobile 6.5 nogal eens wat problemen kan geven.
Ik kan bevestigen dat de combinatie perfect werkt. De telefoon herkende de auto in één keer, de contacten kwamen één voor één op het scherm van de Columbus, en ook bellen en gebeld worden werkt prima.
Het mooie is dat je niet telkens hoeft te verbinden. Gewoon zorgen dat je bluetooth aanstaat, instappen, contact aan, en de verbinding komt na circa 20 seconden automatisch tot stand.
Gelukkig is de mObridge uit het zicht ingebouwd. Dus geen extra kastje of apparaatje op het dashboard in handschoenenvak.
Ik hoop dat anderen van deze kennis kunnen profiteren om de juiste beslissing te nemen!