darkprojectx
Forumguru
Blijft jammer dat ze er geen polariserend glaasje bij leveren. Maakt soms verschil tussen goed beeld en te fel licht.
Vandaag heb ik de voeding van de dashcam mooi kunnen wegwerken. De 12 volt plug in de O3 zit niet achter het contactslot, deze blijft altijd aan. Ik heb juist het contactslot nodig om de cam automatisch aan en uit te laten schakelen.
De oplossing in dit topic kan ook worden toegepast in de O3.
Gebruik de zekering op positie 47 Achterruitwisser
Bekijk bijlage 27004 Bekijk bijlage 27005 Bekijk bijlage 27006 Bekijk bijlage 27007
Heeft iemand al onderzocht of het mogelijk is de camerabeelden van de auto (Lane assist, Area View) op te slaan? Lijkt me de ultieme dashcam, 360 beeld.
Bekijk bijlage 55579
Ik heb deze gekocht bij Ali past perfect op de originele Skoda spiegel, originele kapje kan je er af klikken en dan deze erop zetten. Ziet er 100% OEM uit. Aan de draad zitten twee zekeringen die je zo in je zekering box kan prikken. Draadje kan mooi in het buisje van de spiegel (waar de electronica van de regensensor en spiegel inzit) via de dakhemel en de A Stijl naar beneden. Details en specs: https://www.aliexpress.com/item/SIN...32441939104.html?spm=2114.13010608.0.0.vUNxqp