Ja
Ter info; normale uur tarief is daar dacht ik 65 euro. Het zou binnen 1 uur klaar zijn maar er was wat gedoe met de dashcam achter; (die jij dus niet hebt) de halve kofferbak moest worden gedemonteerd om de C stijl los te kunnen halen voor de bedrading en bij terug montage was er iets met de boodschappen haken waardoor het voor een tweede keer "even" open moest. Dus ook zonder korting zou jij, ga jij, gewoon 100 euro extra betalen in vergelijking met hun tarief.
En ik zal je zeggen; die kap van de A stijl is er zó af en vervolgens ingeprikt in een lege plaats in de zekeringen kast. Dat had ie klaar in iets meer dan een half uur. Van open naar dicht. De rest van de tijd is gaan zitten naar de achter dashcam/bedrading. Dus jij gaat 165 euro betalen voor pakweg 30 max 45 minuten arbeid.
En dan heb jij het over garantie; garantie en pon ? Zou daar maar eens naar zoeken... sowieso heeft pon niets te maken met het inbouw werk door je garage volgens mij... dat is toch echt aan de garage zelf. En jij wilt een storing door de dashcam op de auto uitsluiten... storing waarop? Het ding zuigt alleen 12 volt en communiceert verder met niets. Net zoals ieder ander accessoire welke je in de sigaretten aansteker steekt. Enige is dat hij nu niet in een sigaretten aansluiting zit maar in de zekeringkast.
En ja; ik kom er wat vaker dus krijg iets aan korting; ongeveer 20 euro, en ja ik heb wat geholpen; dat beperkt zich tot een lampje vast houden, af en toe een tangetje/torx schroevedraaier aangeven of even iets vasthouden zodat hij een extra hand vrij had, en ja ik heb 75 euro betaald want die jongen die anderhalf uur is bezig geweest werkt ook niet voor niks, en ja ik vind het debiel dat je voor pakweg 40 minuten werk 100 euro méér neerlegt dan elders.
Maar zoals ik al eerder schreef; ieder zijn eigen manier/mening/voorkeur/reden. En daarmee was het voor mij klaar.
Dus ik begrijp dan ook niet helemaal waarom je mijn manier, dus hoe ik het gedaan/heb laten doen, gaat zitten herhalen om vervolgens te vragen of ik die 165 euro van jou een slechte deal vind. Dus nogmaals; ieder zijn eigen redenen om het zo of zo te doen. Dus ga jij vooral niets doen en pakweg 3 kwartier in de showroom zitten en "gratis" koffie drinken. Zal mij een biet zijn. Onderaan de streep ben je in ieder geval meer geld kwijt dan ik.