darkprojectx
Forumguru
In mijn f1 heb ik hem op de geschakelde plus van de radio aangesloten, zoveel verbruikt die cam niet en is hij gelijk afgezekerd
Aanpassing behuizing is echt millimeter werk hoor.....
Ik zal even kijken hoe ik wat materiaal online krijg....Al film materiaal beschikbaar?
Better safe then sorryvoor die camera jou accu onderuit trekt dan moet jij minimaal een maand al niet gereden hebben....
Waarom dan niet meteen naar je zekeringen blok toe halen en daar wat in elkaar flansen.
Is die draad ook nog eens netjes weggewerkt en de geschakelde plus zit ook in het zekeringblok....
bij deze:
Dat gaat met mijn 2 linkerhanden niet lukken.
En dan moet ik ook een speciale voedigskabel kopen of de plug van de sigarettenaanstekeraansluiting slopen.
Ik had gehoopt dat er een verdeel /splitter voor de sigarettenaansteker bestond aan /uit schakelaartjes
Hmm ok, je hebt geen gps erop zitten voor snelheid weergave etc?
het valt mij op dat als ik de beelden bekijk op fullscreen dat ik de verkeersborden en kentekens lastig kan lezen.
Dat heb ik bij mijn cam ook, ookal neemt die op full hd op. Heeft iemand idee hoe dit komt of hoe dit te fixen is?
Als je m'n berichtje niet over het hoofd had gezien...
Ik heb zo'n splitter. Scroll even een paar berichten terug als je wil gaan werken met een soort splitter.
@Antera
Is het mogelijk de sigarettren aansteker (12 volt aansluiting) via het contact te schakelen?
Dan zou de dashcam namelijl automatisch aan- en uit gaan,