HarrieSkoda
Forumguru
Das jammer! Hoe handig ben je? Anders het plastic wat bewerken dat je én de dashcam, én het originele (brede) kapje bewerkt, dat het alsnog één geheel lijkt?
Das jammer! Hoe handig ben je? Anders het plastic wat bewerken dat je én de dashcam, én het originele (brede) kapje bewerkt, dat het alsnog één geheel lijkt?
Hoe gaat het opnemen precies met zo'n Synosmart? Neemt deze op tot de SD kaart vol is en begint daarna de oudste bestand te overschrijven van de SD kaart?
Yes! Loop functie; kaartje vol = eerste opgenomen bestanden overschrijven.
Daarbij heeft Sinosmart nog een aantal functies (waar ik zelf geen gebruik van maak), zoals guard function, motion detection, etc..
Verwacht geen 4K beelden, maar zolang ik kan zien wat er gebeurt onderweg bij een ongeval, en een kenteken scherp leesbaar heb, ben ik tevreden!
Allereerst: @heusinkveldb Dank voor deze gedetailleerde en prachtig uitgevoerde How-to !!!!50 blz verder..................
Dat is een optie die je zeker kunt proberen.Dat leek me op het eerste oog gemakkelijker.
(...)
Als je een nylon trekveer hebt en via de achterzijde deze weet door te steken naar lampunit van achter passagiers en vandaar naar lampunit bestuurder ( bij spiegel ) kun je zo weer doorsteken naar de A-stijl links of rechts ( voorkeur rechts)
(...)