Hij doet het inmiddels naar behoren!
Dat is goed om te horen!
Morgen reageer ik wat uitgebreider; bedtijd!
Even terugkomend op mijn vorige bericht(en).
Zoals gezegd, snap ik niet helemaal waarom je gekozen hebt voor een piggyback fuse.
Waarom niet? Omdat aan de originele bekabeling (constante draad & geschakelde draad) van de SinoSmart dashcam een zwart stekkertje zit,
met daarin al een zekering!!
Ik weet niet meer wat de waarde van deze zekering is, maar ik meen me te herinneren dat dit 10A was.
Weer even terug naar een stopcontact in combinatie met een stekkerblok; afgezien van welke waarde apparaten oid. hebben. Op één stopcontact kan ik toch middels een stekkerblok meerdere apparaten voorzien van stroom?
Mocht er een te groot vermogen gevraagd worden (van meerdere apparaten), klapt hij eruit... logisch!
Nu naar de zekeringkast van je Octavia. Als voorbeeld; plekje 37 (xenonverlichting) is bezet bij je. Als je de dashcam ook via deze zekering positie wil laten schakelen, haal je de originele zekering (volgens mij ook 10A) eruit, en vervang je deze zekering door het stekkertje (en dus ingebouwde zekering) van de SinoSmart dashcam.
Op deze manier laat je dus je xenon verlichting én je dashcam via zekering plaatsje 37 gaan. Mocht de zekeringkast dit niet leuk vinden en dit niet trekken, klapt die 10A zekering eruit en weet je dat het niet goed zit.
Wat je nu hebt gedaan in mijn ogen:
Originele stekker van de dashcam (en dus zekering) eraf geknipt, en hier een piggyback fuse aan geknepen, om vervolgens een zekering in de 'rug' van de piggyback te steken... Correct me if i'm wrong.
Dit houdt exact hetzelfde in als bovenstaande verhaal....