MightyOne
Lid
Wat voor kabels zijn dat precies die rechtstreeks op de zekeringen zijn aangesloten? ik heb ook de hardwire kite besteld maar zag die aansluitingen niet zitten.
Sorry reeds gevonden
https://nl.aliexpress.com/item/32831711206.html
Wat voor kabels zijn dat precies die rechtstreeks op de zekeringen zijn aangesloten? ik heb ook de hardwire kite besteld maar zag die aansluitingen niet zitten.
Iemand een tip welke zekering ik in een Kodiaq het beste kan gebruiken voor geschakelde stroom?
Ik heb ‘em in 47 zitten, maar dat is voor een Kodiaq. Dat is overigens de zekering voor de ruitenwisser achter, wellicht is die in een O3 ook los gezekerd.
Tsja maar ik heb je toch niet gezegd om het te doen als het pijpenstelen regent ??Dat weet ik ook wel, maar ga met dit weer niet zo gauw naar buiten om dan alles af te gaan. Geen spanning, wanneer wel spanning, contact aan, uit, aan.We zijn hier op dit forum toch om elkaar te helpen?
Op kou kun je je kleden, en ook ik sta gewoon buiten aan me auto te sleutelen !EdK, beetje snel op je tenen getrapt? Kom op zeg. Jij kan misschien in een garage knutselen, ik niet en buiten is het behoorlijk koud
47/ruitenwisser = geschakelde stroom toch? werkt parking mode dan (nog) wel?
Een lege accu laden in de auto door ermee te rijden vind de dynamo niet echt fijn; daar gaat een hogere stroom lopen dan normaal en dan word de dynamo ook warm en in de zomer maanden kan hij dan heet lopen.Dus, minimaal iedere twee weken even een flink ommetje maken en in de vakantie de kabel ff lostrekken