Disaster-Master
Donateur
Dan heb je daar waarschijnlijk je probleem te pakken;Ik heb nu 512Gb in de 1ch Viofo zitten. Volgens Viofo is 256Gb maximaal, maar diverse fora en verkopers melden dat 512Gb ook kan.
Voor nog geen 6 tientjes bij DataIO.nl besteld.
Ik heb Samsung PRO Plus micro SDXC 512GB U3 V30 A2
Met deze info heb ik doen besluiten om een Sandisk MAX Endurance 256GB aan te schaffen. En deze heeft nog nooit voor problemen gezorgd. Ik vond die Sandisk Max Endurance kaartjes wel prijzig, maar geld besparen en daarna een dashcam hebben die het niet naar behoren doet is ook niet de bedoeling.Viofo zei:Based on extensive testing and valuable feedback from multiple sources, we also highly recommend using Sandisk MAX ENDURANCE cards for optimal performance. You can choose from these recommended card models with capacities ranging from 32GB to 512GB to suit your needs, while 128GB or 256GB are particularly preferable options.
Net binnenkomen:Met deze info heb ik doen besluiten om een Sandisk MAX Endurance 256GB aan te schaffen.
blijkbaar alleen bij 1ch, én bij HDR uit. Dan is er 60fps voor 2K beschikbaar. Maar: ikhad voordat ik m binnen had al diverse youtubes zitten kijken en het beeld werd er niet beter van bij 60fps.. maar goed.. ga er nog wel mee aan de gang.Ow wat gek. Zag die mogelijkheid niet binnen de settings staan.