Iets wat me nu al twee keer is gebeurd met de columbus ... 's ochtends wil hij nog wel eens "half starten" en werkt het geluid niet (op geen enkele bron). Enige oplossing is dan de auto uit en weer opnieuw starten. Meer mensen die dit euvel hebben meegemaakt?
Heb hetzelfde probleem mijn sproeier aan de bestuurder zijde gaat niet helemaal inVrijdag doet de dealer een software update. Hopelijk werken de plaatjes weer bij DAB.
Moet er toch heen omdat de koplamp sproeier niet helemaal meer terug gaat.
Ben benieuwd wat deze update brengt.
OK, geen idee waar het ineens vandaan komt. Ik ga eens testen of ik het ook hoor zonder dat mijn foon geconnect is, anders ga ik de bluetooth update ook doen.Niet bij mij. Ik luister kwa radio alleen maar DAB. Alleen als ik een parkeer garage in ga luister ik naar FM.
Maar nog geen gehaper gehoord
Iets wat me nu al twee keer is gebeurd met de columbus ... 's ochtends wil hij nog wel eens "half starten" en werkt het geluid niet (op geen enkele bron). Enige oplossing is dan de auto uit en weer opnieuw starten. Meer mensen die dit euvel hebben meegemaakt?
dit is ook op te lossen door de "on/off" knop van je Columbus in te drukken en blijven drukken (bijna 10 seconden ofzo). Dan gebeurt er een harde reset.Gistermiddag voor het eerst gehad dat ik nergens geluid op had. En inderdaad de auto even uit (even wachten) en weer starten. Erg irritant, als het nog een keer gebeurt mag de dealer er naar kijken want dit lijkt mij niet te horen.
dat klopt iddLuister je dan naar een DAB zender die niet op FM te beluisteren is?
Efteling radiodat klopt idd
ZO dicht woon ik nu ook niet bij de grens hoorEfteling radio