Het grote Superb III COMBI topic

blauwkeut

Forumguru
De nieuwe Superb Combi stond op de nazomermeeting. Er zelf ook even ingezeten, wat een ruimte in het interieur. Ik kan met gemak achter mezelf zitten met een hoop ruimte over. Ook langs buiten een enorm knappe wagen. Hij staat nu helemaal op mijn verlanglijstje in ieder geval...
20150905_101231%20(Medium).jpg

20150905_101241%20(Medium).jpg

20150905_101109%20(Medium).jpg

RoyV1982

Forumguru
geduld is een schone zaak...
Ik hoef zoals het er naar uit 3 weken minder lang te wachten maar ook dat is best nog lang..

ik sprak vandaag de dealer, staat nu bij POn voor productieweek 42 gepland, echter dealer zegt als skoda het opeens op de heupen krijgt kan het zo maar eerder zijn maar ook zo maar later. Enige wat men garandeert is dat 2015 geleverd wordt.

Net bij de dealer geweest. Productie plaatsen zijn extra toegewezen. Hij heeft er 10 extra gekregen. Levering november dit jaar. Dealer Den Haag. Hij zei dat de productie fors is verhoogd.

slow

Nieuw lid
Ben niet in de race voor een superb 3. Wel een proefrit gemaakt met mijn zoon in een witte superb combi TDI 2.0 te hoogland.
Prachtige auto en lekker vlot en heerlijk ruim van binnen. Deze diesel geeft je veel vermogen om als het nodig is iets extra te doen. Adaptieve cr zit er ook in en werk heel fijn. Mijn Octavia staat gepland voor week 39 levering 41.

Michel

Forumguru
Het valt me nu pas op dat de Combi gelukkig niet meer die rare vouwen in de achterklep heeft, zoals nu bij de Octavia Combi en Fabia Combi. Wat mij betreft mag Skoda bij een facelift van die modellen die vouwen snel weer uit de ontwerpen weghalen.

3deskoda?

Senior Member
Het valt me nu pas op dat de Combi gelukkig niet meer die rare vouwen in de achterklep heeft, zoals nu bij de Octavia Combi en Fabia Combi. Wat mij betreft mag Skoda bij een facelift van die modellen die vouwen snel weer uit de ontwerpen weghalen.
Gek toch, lijkt wel alsof bij de Fabia en de Octavia de facelift al bij het ontwerpen werd voorbereid. Ik verwacht dat die 2 bij de facelift analoge lichten als de Superb krijgen.

Van Hoften

Forumguru
Gisteravond een kiekje gevonden van de Superb Combi zoals ik hem heb mogen bestellen. Een moonwhite combi met panoramadak, maar bovenal met de zwarte Supernova wielen. Nu nog een "tijdje" wachten. Ach ja, de voorpret is er in ieder geval!

En dan zie ik in de post boven mijn bericht een filmpje staan, haha.
Bekijk media item 2233

Bovenaan Onderaan