Het grote Superb III COMBI topic

Feo

Actief lid
@DieselB Thanks!
Dan zal ik over 'n weekje of 3-4 eens met de dealer bellen; als er niets aan de huidige verwachte planning verandert zou dat dus zomaar kunnen betekenen dat ik rond de Sinterklaas periode mijn Combi krijg.. Das stukken beter dan medio Feb 2016 :D

Ome Peek

Actief lid
Op 1 juli besteld: SIII Combi Style Business in Quarz Grey met 19" Phoenix-velgen. Gisteren met dealer afspraak voor levering gemaakt op 16 oktober as. Had ook 14 of 15 okt kunnen worden, maar juist die beide dagen is mijn agenda overvol... Spannend!

Jaeger

Lid
Op 1 juli besteld: SIII Combi Style Business in Quarz Grey met 19" Phoenix-velgen. Gisteren met dealer afspraak voor levering gemaakt op 16 oktober as. Had ook 14 of 15 okt kunnen worden, maar juist die beide dagen is mijn agenda overvol... Spannend!

Heb ook onder voorbehoud een afspraak voor 16 oktober aflevering staan ...
Auto moet dan deze week afgeleverd worden en dan nog naar de leer-inbouwer.
Hoop dat er nergens vertraging wordt opgelopen ...

coreza01

Forumguru
Even een vraagje voor degene die al een HB of Combi afgeleverd hebben gekregen zonder DCC. Heb je wel standaard de driving mode selecter, dus dat je wel kan kiezen tussen verschillende manieren waarop bijvoorbeeld het gaspedaal reageert of hoe gevoellig het stuur is. Eigenlijk wat je ook in de Octavia hebt, een driving mode sellect zonder de adaptive chassis control?

Bij voorbaat dank voor jullie antwoord?

RoyV1982

Forumguru
Vandaag contact gehad met de dealer en de in juli bestelde combi is de fabriek inmiddels uit. In eerste instantie was aflevering gepland week 45 maar dat lijkt nu eerder te worden. Dealer gaat proberen voor de herfstvakantie te leveren...

Jaeger

Lid
Voorruitverwarming, zonnescherm achterportieren, trekhaak, 18" en achteraf leerinbouw (gebeurt deze week).

Jaeger

Lid
Voornamelijk de bijtelling. In verleden ook een keer gedaan en beviel erg goed.
Ook meer kleurkeuze. Gekozen voor bruin ... zal resultaat nog wel posten.

ik blijf lachen bij dealer, die roepen maar steeds voorlopige productieweek 45, je zou toch verwachten dat die dan nu definitief zou zijn. Volgens mij weet Pon zelf niet wanneer auto's geleverd worden

Van Hoften

Forumguru
Gisteren het bericht van de dealer ontvangen, dat "mijn" Combi eind december wordt verwacht. Een flinke meevaller, want bij bestelling begin september werd er eind februari 2016 als vroegste leverdatum verwacht. En de leerafwerking (Nougat Bruin met witte stiksels) doorgenomen. Het komt nu langzaamaan dichterbij...

MarsMars

Senior Member
Vandaag te horen gekregen dat de productieweek van mijn Combi zeer waarschijnlijk van week 45 naar week 47 gaat. Volgende week krijg ik te horen wat de 'definitieve' productieweek wordt.

De voornaamste reden is volgens PON de 2.0 TDI motor.

Verder is er ook de nodige uitloop doordat de Style uitvoering icm de vele opties (waaronder panoramadak) erg populair zijn waardoor de productie hiervan achterloopt op het aantal bestellingen, maar daar zou mijn auto geen last van hebben (begin augustus besteld).

Met een weekje transport en aflevering is de kans dus groot dat ik de maand december begin met een nieuwe auto.
Net op tijd om die enorme kofferbak te vullen met Sinterklaas & Zwarte Piet kadootjes:yeah:

Bovenaan Onderaan