Alexdewit2
Lid
Ben toch heel blij met zwart en antraciet velgen 18 inch. Nog 2 weken wachten !
idd zéér mooi in het zwartBen toch heel blij met zwart en antraciet velgen 18 inch. Nog 2 weken wachten !
]Wie kan mij helpen? Ik kan geen verbinding maken met Smartlink in mijn nieuwe SuperbIII.... Ik gebruik een Samsung Galaxy S4 met behulp van een usb-kabel. De auto herkent de aanwezigheid van het Samsung Android device wel, maar bij het verbinden zegt hij dat ik moet kijken of mijn gsm vrijgegeven is voor SmartLink. Ik heb het halve forum al afgestruind en ook heb ik gezocht in diverse Android-fora, maar ondanks dat ik de app "Android Auto" op mijn gsm heb gedownload, lukt het nog steeds niet. Ik weet niet welke instelling(en) ik nog kan of moet aanpassen in mijn gsm... Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen? Bij voorbaat dank
@superbia en @jwolfkamp: heb alles wat jullie zeggen geprobeerd, maar nog steeds nix. Het kan alleen nog het volgende zijn (denk ik): de Galaxy S4 is niet compatibel óf het door mij gebruikte usb kabeltje (originele Samsung accessoire) is niet compatibel met de SIII... Als niemand nog andere ideeën heeft, dan vraag ik het de garage wel even deze week.
artikelnummer uit de VAG-groep, maw zo bij je dealer te verkrijgen onder de gegeven nummerOf is je artikelnummer-omschrijving een algemene?