Het grote Superb III COMBI topic

RoyV1982

Forumguru
Ik heb net nog even op de site van VAGtechniek zitten kijken en ze hebben inmiddels een tuning voor de 1.6 beschikbaar.

Vermogen gaat naar 150pk, koppel naar 330 Nm. Mooie waarden, volgens mij redelijk in lijn met de 2.0 TDi.

Momenteel hebben ze een aanbieding voor 20% korting.

Is voor mij een zeer interessante optie.

Vandaag ook met de dealer de leverafspraak gemaakt voor aanstaande donderdag!

yves1966

Forumguru
In de autogids koopwijzer 2016 die vanaf vandaag in de winkel ligt, krijgt de nieuwe superb combi de hoogste score van alle breaks :tegek:. Totaal 17/20 ( 9 voor de wagen en 8 voor de prijsverhouding ). De octavia combi krijgt trouwens dezelfde score.

herbiek

Senior Member
Omdat de garage tijdens de beurt van onze eigen auto (Octavia uit 2009) geen andere leenauto meer had staan kreeg ik hun nieuwste showroom test auto mee voor 2 dagen: de nieuwe Skoda Superb Combi (1.6 TDI). Deze auto was nog bezig met zijn eerste tank diesel (600 km op de teller) en heb er 180 km mee kunnen rijden. Prachtige auto, makkelijk te handelen en reed erg lekker.

Stone

Actief lid
In de autogids koopwijzer 2016 die vanaf vandaag in de winkel ligt, krijgt de nieuwe superb combi de hoogste score van alle breaks :tegek:. Totaal 17/20 ( 9 voor de wagen en 8 voor de prijsverhouding ). De octavia combi krijgt trouwens dezelfde score.
@yves1966 : stond in die koopwijzer ook iets over de berline-versie?

RoyV1982

Forumguru
Gisteren opgehaald...
Erg fijne auto, 1.6 TDi bevalt ook boven verwachting goed.

Desondanks toch besloten om over 3 weken bij VAG techniek langs te gaan voor een extra powerboost..

(Had de foto's ook elders al gepost.. Maar ben er gewoon erg blij mee!!! :D)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 93
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 86

EHS

Actief lid
Gisteren opgehaald...
Erg fijne auto, 1.6 TDi bevalt ook boven verwachting goed.

Desondanks toch besloten om over 3 weken bij VAG techniek langs te gaan voor een extra powerboost..

(Had de foto's ook elders al gepost.. Maar ben er gewoon erg blij mee!!! :D)
Geen gedoe met lease of rij je prive?

RoyV1982

Forumguru
Het is een lease auto. Heb er in het verleden al vier gedaa , allemaal lease, nooit problemen mee gehad.

Nu wel specifiek gekozen voor een VAG tuner.

Bovenaan Onderaan