Het grote Superb III COMBI topic

KJvO

Forumguru
Klopt, verder valt mij op dat er twee soort ACC te configureren zijn (tot 160 en 210 km/u) en dat je bij de L&K nog veel opties los kan/moet selecteren of mis ik ergens pakketten?

Oenoud

Forumguru
Vandaag een mailtje van directlease.
Hier is de auto al wel min of meer te configureren voor de leasers onder ons.

No Images? Click here

Beste Bezoeker,

Deze week ben jij een van de eersten die de nieuwe ŠKODA Superb Combi kan calculeren. En om het extra aantrekkelijk te maken hebben we de ŠKODA Superb Combi ook nog eens als DirectDeal!

De ŠKODA Superb Combi neemt 1960 liter bagage mee, bijna 200 liter meer dan de sedan. De speciaal voor de lease ontworpen Businessline uitvoeringen zijn voorzien van veel zakelijke comfort-elementen. Zo wordt de Active Businessline, het instapmodel, standaard geleverd met navigatie, cruise control, parkeersensoren, stemherkenning en telefoonvoorbereiding.

Tot en met 24 juni kun je van deze aanbieding profiteren. Klik dus snel op de knop en calculeer je eigen ŠKODA Superb Combi!

Bereken als eerste de ŠKODA Superb Combi
DirectLease, direct weten waar je aan toe bent.

Met vriendelijke groet,

Het DirectLease team

NewO3

Forumguru
Skoda snowman SUV photoshop, gewoon om dat het leuk is ... ... behalve de kleur dan .. Jag
ImageUploadedByTapatalk1433461324.661758.jpg

Cmbeek1970

Nieuw lid
SIII combi is op de websites van Skoda Duitsland en Belgie nog niet te congigureren. Dan zel het nog veel langer duren voor dat we op skoda.nl eea kunnen configureren.
Vervelend dat je van al dat moois zo ongeduldig wordt.......

full.bin
Op Duitse forum paar mooie afbeeldingen die heel duidelijk verschil hatch back of station laten zien, ik had getracht plaatje hier te plakken maar gaat niet helemaal.

Saint Usuge

Nieuw lid
Ik vind de combi wel erg goed gelukt! Minder lomp dan de vorige maar wel meer ruimte, dat klinkt goed. Ik heb nu ca 1,5 jaar een O3 combi 4x4 en die bevalt erg goed echter krijgen we zeer binnenkort een derde kind waardoor ik toch weer aan het rondkijken ben. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe praktisch de auto voor 3 kinderen achterin is?

andrehj

Forumguru
Dat is ie niet. Hij is weliswaar iets breder, maar de buitenste zitplaatsen zitten te ver naar binnen (en dus is de middelste zit weer veel te smal) om praktisch te zijn voor drie kinderen.
Verder is de achterbank te diep voor kinderen die (net) de autostoeltjes zijn ontgroeid.
De enige auto's die praktisch zijn met drie kinderen zijn de MPV's met drie losse stoelen achterin. En dat hoeft dan echt geen dure Touran, Scenic of Picasso te zijn, want ook een goedkope Berlingo heeft drie stoelen achterin.
Alle andere zijn gewoon behelpen, waarbij de kinderen dan de prijs betalen voor papa (of mama) die geen MPV wil.

Bovenaan Onderaan