Het grote Superb III COMBI topic

tr7

Actief lid
Heeft de nieuwe Superb ook nog het 'Greentech' logo in de grille staan, of elders op de auto? En zou dat er ook af kunnen indien bij de bestelling aangegeven?

s-line

Forumguru
Autozine heeft de combi ook getest, met een verrassend minpunt bij de eind beoordeling: onhandig groot in de stad. Joh...
http://www.autozine.nl/text/1325.html
Echt in de stad zal hij inderdaad een beetje onhandig zijn,dat kan ik best geloven. Ik vond soms de s2 zelfs onhandig groot/lang. Het voordeel was wel je hoefde op de parkeerplaats niet lang te zoeken,hij stak er altijd wel een stuk tussen uit. Ik snap ook niet dat hij nog weer groter moest als de s2, die was echt al groot genoeg. Maar blijkbaar willen toch veel mannen zeggen: mijne is lekker groter!:deuk:

superbia

Forumguru
@EHS vette spot! Dacht dat ze pas na de zomer geleverd gingen worden? Een dealer exemplaar dat alvast 'ingereden' wordt? :pardon:

• Leuk
Waarderingen: EHS

Giant

Forumguru
Dat is lachen! Jammer dat de witte tekst op de kentekenomlijsting (dealer aanduiding?) niet leesbaar is. Anders lijkt het me aannemelijk dat die bij Holdinga (Almere) vandaan komt. Zwart, mijn keuze:cheers:. Het kán, in Almere;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk

EHS

Actief lid
Dat is lachen! Jammer dat de witte tekst op de kentekenomlijsting (dealer aanduiding?) niet leesbaar is. Anders lijkt het me aannemelijk dat die bij Holdinga (Almere) vandaan komt. Zwart, mijn keuze:cheers:. Het kán, in Almere;)

De dealer heeft ze zover ik weet nog helamaal niet staan en/of rijden.

superbia

Forumguru
Volgens mij staat hij ook black on black op supernova's... fraaie combinatie maar voor een dealer niet de meest voor de hand liggende velgkeuze :pieker:

Ik heb er afgelopen donderdagmiddag ook één zien rijden op de A12 waar de S3 Combi de snelweg verliet bij Veenendaal West. Ook ik was verbaasd...

• Leuk
Half september is officiële lancering in Frankfurt, eind september bij dealers, lijkt erop dat dit voor NL markt eerder wordt dan ? De Combi die ik besteld heb staat nu voor levering week 46 in de planning bij Leaseplan. Van dealer had ik begrepen dat ze productieplaats al gereserveerd hadden op moment dat ik met keuze bezig was. Ik had ook begrepen dat Nederland en Duitsland de eerste landen zijn, daarna kun je op langere levertijden rekenen omdat ze dan eerst voor de overige landen produceren.

Oh ja @EHS : wel snel gespot! Staan alledrie pas vanaf eind juli op kenteken als ik ze check.

Das inderdaad snel ja. Afgelopen donderdagmiddag heb ik de witte zien rijden op de A12 bij Veenendaal West. Tenminste ik ga er vanuit dat deze het was, want geen foto gemaakt en dus weet ik het kenteken niet.

Bovenaan Onderaan