Het grote Superb III COMBI topic

Der Einser

Forumguru
Heb af en toe het gevoel dat er een body building syndroom is hier. Die zien zichzelf ook altijd nog te smal. 19 inch velgen te klein? 18 inch meer dan genoeg. Heel netjes voor een nette zakelijke volwassen auto.

Dit is duidelijk een opmerking uit de jaren '90.
Doe maar heel voorzichtig en niet te gek, anders val je nog op :sterretjes:

Vroeger was je de man met 17"
Later werd dit de standaard.
In de '00 kwamen de 18".
Later werd dit de standaard.
Tegenwoordig is 19" heel gewoon en kan het ook gewoon.

Daar zijn de auto's ook op gebouwd/voorbereid, zeker de auto's met meer pk's.

En niet geheel onbelangrijk,.. the looks zijn gewijzigd.
Je kunt mij toch echt niet met droge ogen beweren dat 17" goed staan onder een S3 :banghead:

Zoals @superbia zegt: die wielkasten moeten wel mooi gevuld zijn.
En die van de S3 zijn extreem groot, dus vullen maar die handel :rockon:

Dus zet hem op Lease nerds!! Aan de onderhandelingstafel :thumbsup:

Giant

Forumguru
[QUOTE

Zoals @superbia zegt: die wielkasten moeten wel mooi gevuld zijn.
En die van de S3 zijn extreem groot, dus vullen maar die handel [/QUOTE]

Hmmm, ik meen toch echt dat de omtrek van het wiel (de band dus) hetzelfde blijft, ongeacht de velg diameter... Dus als je die kast wilt vullen denk ik dat je er beter aan doet de auto te verlagen.

Ik doe mijn best. Maar ach, ieder zo zijn ding. Heb de auto zakelijk. Opdrachtgevers zien mij aankomen haha. Zal wel lachen zijn met die ASO velgen voor komen rijden.

Der Einser

Forumguru
Opdrachtgevers zien mij aankomen haha. Zal wel lachen zijn met die ASO velgen voor komen rijden.

Dus alle velgen boven de 18" zijn ASO !

Ps: ik heb nog nooit een klant / opdrachtgever de parkeerplaats op zien lopen om te kijken naar de velgen onder een auto. Aso of niet.
Wat is er trouwens lachen aan?
En op welke velgen doel je dan?
(De 19" die als optie leverbaar zijn vanuit Skoda? Of de 20" audi velgen die @MennoW van plan is te gaan gebruiken?)

Jezus was serieus. Zag de velgen van cornee, foto's. Daar refereerde ik aan. Nee hoor de 19 inch zijn prachtig. Ik vind dat alleen teveel van het goede. Het filmpje dat is plaatste zegt eigenlijk alles.

Ik vind dat aso. Een ander niet. Prima toch ?!

RoyV1982

Forumguru
Heb vandaag de leasemaatschappij een berichtje gestuurd of er nog een wijziging doorgevoerd kan worden.

Heb het verzoek gedaan of het mogelijk is om de nu gekozen 18" Modus nog te wijzigen is naar de 19" Phoenix.

Volgens de online configurator van de leasemaatschappij scheelt dat € 1,71 excl BTW per maand.... (Met winterbanden)

Als het nog aan te passen is moeten we het voor dat bedrag misschien maar doen... :jaja:

superbia

Forumguru
Dat is een mooie deal! Zeker doen! :cheer:
Mooi als ze daar op toe willen leggen. Vind het zelf wel spannend of ik ze heel kan houden met zulke lage wangen, maar blijkbaar hebben ze vertrouwen in je ;)

Der Einser

Forumguru
Dat is een mooie deal! Zeker doen! :cheer:
Mooi als ze daar op toe willen leggen. Vind het zelf wel spannend of ik ze heel kan houden met zulke lage wangen, maar blijkbaar hebben ze vertrouwen in je ;)

Hoezo lage wangen?
Je hebt toch 235-40-19 banden?

Die zijn echt dik genoeg hoor!
No Problem.

Ik rij al tijden op 225-30-20 zonder problemen ,... Even afkloppen :jaja:

Bovenaan Onderaan