Zoiets (links)? Dat is de afstandsbediening van de standkachel…….
Bekijk bijlage 108385
Je kunt de standkachel ook met het scherm in de auto programmeren en waarschijnlijk ook via de app.
Ja idd die. Weer top dus. De auto heeft meer zaken dan geadverteerd, altijd leuk!
Omdat het een sportline is vroeg ik aan de dealer of de auto ook adaptieve vering heeft. Het antwoord was nee.
Ik weet niet hoe het in NL zit (de auto komt uit Luxemburg) maar in de standaarduitrusting die ik in Duitsland vond zit enorm veel al, alleen geen standkachel en verwarmbare achterbank. Kan natuurlijk ook door de tijd heen veranderen qua utirusting.
Die sportliche Variante des ŠKODA SUPERB iV* vereint das Beste aus zwei Welten: Die intelligente Kombination eines 1,4-l-Benzinmotors mit einem
www.skoda-storyboard.com
Verder vraag ik me af of de auto akoestisch glas heeft voren, dit lijkt in Duitsland standaard op alle modellen behalve basis. Klopt dat?
Door de overgang naar de nieuwe superb werkt de configurator niet meer in NL, DE en BE.
In elk geval fijn om te ontdekken dat de auto nog luxer is dan geadverteerd, bedankt voor de hulp!