Bakkertje
Forumguru
Speciaal voor jou...en functie ervan is ??
Er zit een 5q0907566 onder verstopt wat de regeleenheid is voor de camera.
Bij een superb zullen de eerste 2 karakters uiteraard anders zijn, deze foto's zijn in m'n passat genomen
Speciaal voor jou...en functie ervan is ??
Bedankt dat je het in eerste instantie voor mij doet ( voel me vereerd ) maar denk tevens dat je meerdere lezers hier toch ook mee helpt...Speciaal voor jou...
Zeker wel, in het begin was de PHEV vrijgesteld van bijtelling, toen zijn er heel veel Outlanders de weg opgekomen. Niet omdat dat nu zo'n fijne auto is, maar puur vanwege de bijtelling en het feit dat je er gewoon benzine in kunt gooien en het ding 1500 kg mag trekken. Ik ken genoeg mensen die om die reden zo'n ding hebben gereden. Later kwam ook de Passat GTE met dito redenen om er 1 te gaan rijden. Het is helaas zo dat er veel lease rijders zijn die echt niet kijken naar verbruik / stekkeren.het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat iemand bewust een Phev koopt/least maar vervolgens nooit oplaad.
Ja bij een tweedehands exemplaar gaat dat helaas dus niet zo 123 als je het niet in het display kunt checken.@Bakkertje . Op het moment dat ik mijn bericht schreef schoot mij de situatie te binnen zoals door jou geschetst. Ik heb zelf nooit lease gereden maar begrijp dat het voor veel lease-rijders doorslaggevend is wat zij maandelijks moeten betalen en niet zozeer in wat voor een auto zij rijden. Het tanken/opladen voelen zij ook niet in de portemonnee en zal alleen voor ongemak zorgen.
Zou het niet veel makkelijker zijn om de status van de batterij uit te lezen middels het infosysteem? Nu ben je continu overgeleverd aan de monteur/garage om de status te checken.
de mijne komt uit Duitsland. Was een showroom auto en is in NL voor het eerst op kenteken gezet.Geldt die garantie ook als de auto is geïmporteerd uit bijv. Duitsland?
Mijn auto is bijna 9 jaar oud en die accu doet het nog prima.Als je zo'n accu moet vervangen rond de 8-10 jaar dan is al je voordeel al weg, want de hierboven genoemde 3000 euro is zo te zien ook nog voor een 2e hands model.