DommelBelgium
Forumguru
jammer genoeg wel. ik heb een afspraak gemaakt om het systeem een update te geven via de garage. Afspraak is maar eind januari, hopelijk is het daarna opgelost.
Jij je update al gehad ... en opgelost ?
jammer genoeg wel. ik heb een afspraak gemaakt om het systeem een update te geven via de garage. Afspraak is maar eind januari, hopelijk is het daarna opgelost.
Ja bestel maar een nieuwe, en je bent hier niet alleen in hoor....iemand een goede oplossing voor lawaaierige achterwisser?
Achteruitwisser sproeier aanspreken !?iemand een idee hoe de camera in achterklep beter proper te houden is?
Pas op, niet elke uitvoering heeft er één ....van de spoeier op de camera wist ik ook niet :-)
Zodra de auto denkt dat je meer dan 5 km/u te snel rijdt - gemeten naar de eigen sneheidsmeter... Ga er maar vanuit dat dit niet de werkelijke snelheid is, aangezien vrijwel alle snelheidsmeters van huis uit te hoog aanwijzen. En als je goed gaat zoeken in de menu's onder Wagen / Instellingen, dan kom je vast wel het menupunt tegen waar je die snelheidswaarschuwing kunt uitschakelen.Er is nu wel een toontje zodra je 5km/u harder rijd dan de toegelaten selheid
klopt. Groot is mijn teleurstelling wanneer ik later (in de auto) merkte dat de mijne dat niet heeft Er blijft onderaan een melding staan "controleer rijweg" (op beeld camers) waardoor dat icoontje niet verschijnt (dus ik zal 't weer wel niet hebben )Pas op, niet elke uitvoering heeft er één ....
Overigens: investeer in een setje nieuwe (A-merk) ruitenwisserbladen, dan is dát gepiep ook over.
Ben hem al vaker tegengekomen. Als je goed kijkt is het zelf geprint 3D materiaal. Gewoon een handige jongen. Maar er zijn er al meer die dit inderdaad aanbieden. Maar is specifiek voor de Enyaq waarbij de hoeveelheid strooilicht wordt verminderd. Niet om je camera schoner te houden.Gezien op FB - een link vind ik niet ...
Er zijn goede ervaringen gemeld met o.a. Bosch. Die ga ik ook zoeken als het zo ver is.Geef je dan eens een tip voor A-merk ? Die paar eurootjes verschil maken dat héél wat ergernis kan verdwijnen. Dan vervang ik onmiddellijk de 3 wissers!
Sinds de laatste automatische update in de iV (een paar weken geleden) valt het systeem regelmatig uit bij navigeren [KNIP]
Nog iV's (of SupIII) die hetzelfde ondervinden?
Voor de mensen die een 3D printer hebben.Ben hem al vaker tegengekomen. Als je goed kijkt is het zelf geprint 3D materiaal. Gewoon een handige jongen. Maar er zijn er al meer die dit inderdaad aanbieden. Maar is specifiek voor de Enyaq waarbij de hoeveelheid strooilicht wordt verminderd. Niet om je camera schoner te houden.