philippe bakker
Forumguru
Ik heb eens ergens gelezen dat je dat best idd altijd doet want via de navigatie gaat hij zijn ideale combinatie electrisch/motor gaan gebruiken
Nog niet binnen geweest, is niet nodig volgens de garage.En die is dan ook nog niet binnen geweest voor onderhoud / oliewissel ??
Ik merk trouwens dat wanneer ik bij langere rit (langer dan 40/50 km - dus niet uitsluitend elektrisch) vooraf de bestemming ingeef in de Columbus (dus niet Waze of Google via Android Auto), dan start de verbrandingsmotor al enkele km's vóórdat de autostrade eraan komt ... Het lijkt me dus dat de wagen op die manier dan zelf voorkomt dat de motor bij hogere snelheden 'plots' (en dadelijk aan hogere toeren) moet draaien ...
Ik leg mezelf daarom op om telkens bestemming in te geven (zelfs al ken ik de weg maar al te goed) ... ter bescherming van mijn Sup iV'ke ...
Ik ben er klaar mee ... ik krijg geen bevredigende uitleg van dealer en ga op zoek naar iemand anders voor onderhoud. Ze kunnen m'n *****
@Vinny en @JMS : wie is jullie dealer? Desnoods even berichtje in PM (als je 't hier niet wil/kan delen). Ik wil desnoods een paar km verder rijden als ik daarmee andere tijd/kosten uitspaar ...