Hij sluit verder wel gewoon goed? Het sluit mechanisme van mijn laadklep is nu na twee jaar al 2x vervangen omdat de klep niet goed sloot. Met precies hetzelfde resultaat als bij jou. Bij mij heeft de dealer het prima opgelost
Binnenkort voor de 3e keer! Het probleem is er inmiddels alweer. Rete irritant dat dat zo'n iel plastic dingetje is wat natuurlijk gewoon snel stuk gaat als je dat dagelijks gebruikt. Het ding wil regelmatig niet zonder geweld open, en eigenlijk nooit meer fatsoenlijk dicht. Soms lukt dat wel, maar dan schiet hij tijdens het rijden weer open met irritante foutmeldingen in het dashboard tot gevolg. Nee, dat laadklepje is echt waardeloos.
Nu heb ik trouwens ook het probleem dat het chroom op de grille helemaal los laat, zowel boven als onder. De auto hoeft niet zo heel erg lang meer mee dus het blijft maar zo denk ik. Het valt schijnbaar niet onder garantie en anders zou ik een schademelding moeten doen en dat vertik ik. Ik heb regelmatig bij andere Superbs gekeken maar ik heb dat loslatende chroom eigenlijk nog nooit bij andere auto's zo gezien als bij mij.
Ik vind het echt een hele fijne auto; rijdt comfortabel en scoort voor mij op álle punten perfect. Behalve toch op kwaliteit, denk ik. Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een leaseauto gehad waar ik zó vaak terug ging met kleine irritante gebreken. En dan heb ik toch al veel merken gereden, zélfs frans