GROENTJE
Lid
@Canon-Eye en de rest, dank voor de reacties. @Canon-Eye ik ben het niet geheel eens met jouw redenatie mbt invloed op de verkoobaarheid. Klopt idd dat we in hetzelfde schuitje zitten, daar gaat het mij ook om ..dat dus niet alleen de mijne, maar die van ons allemaal eigenlijk 'onverkoopbaar' zijn nu ze 'gegijzeld' worden door een terugroepactie die eigenlijk stil ligt?! Dus juist voor de niet-Skoda kenner schrikt dit af (die dus weet hoe het zit mbt terugroepactie).
Ik (of jij) zou liever ook geen auto kopen van merk X als op t laatste moment blijkt dat er een terugroepactie op zit die niet is gedaan en ook niet bekend is wanneer dat dan wel gaat gebeuren. ..... dus ff afwachten helaas, wilde ook een tuning/egr wegschrijven maar eerst maar die dealer update afwachten
Ik (of jij) zou liever ook geen auto kopen van merk X als op t laatste moment blijkt dat er een terugroepactie op zit die niet is gedaan en ook niet bekend is wanneer dat dan wel gaat gebeuren. ..... dus ff afwachten helaas, wilde ook een tuning/egr wegschrijven maar eerst maar die dealer update afwachten