Ja kun je zien, als niet gedaan is dan staat de update op RDWook zien dat de update is uitgevoerd ?
Die kans is klein, wantde updatebrieven zijn nog maar een week of 2 geleden verstuurd. Dus als je hem langer hebt, kan het niet zijn uitgevoerd.omdat ik een gebruikte greenline heb gekocht en ik dus niet weet of de update al is uitgevoerd of niet.
Bij mij was de terugroepmelding op RDW ook dezelfde dag al weg. Ik denk dat veel garages software gebruiken dat direct met RDW communiceert.Toch vreemd dat dat een dag duurt terwijl ik gisteren mijn auto APK heb laten keuren en ik al zag op de rdw site dat hij goedgekeurd was voordat de garage belde dat hij klaar was.
Ik denk dat ze jou gewoon extra in de gaten houden! En naar blijkt terecht .Vorige week ook de sjoemelupdate gehad bij de dealer, op dit moment staat de melding echter nog steeds op de RDW site
Komt het misschien doordat hij een 1/2 uur na de vrijwillige sjoemelupdate meteen bij de Tuner stond voor een "echte update"...
Genetisch bepaald wellicht?(En mijn zusje heeft een héle zware voet )
en nog niet een klein beetjeGenetisch bepaald wellicht?
deze week praatje gemaakt met mede Superb-rijder op parkeerplaats. Zijn auto ( 1.6 TDI)
had vorige week de update gehad. Volgens de Superb-rijder is de auto wellicht iets sneller geworden en is er verder geen verschil.
Tevens wist hij mij te vertellen dat Skoda 2 jaar garantie geeft ook op verstuivers/ EGR enz (dus niet na reparatie) Een certificaat en /of bevestiging had hij niet ontvangen. Helaas ben ik niet in de geledenheid geweest te vragen welke dealer ( hij kwam uit het noorden)