Zo, de winterconti's zitten er ook weer onder (TS830), dit wordt alweer het 4e seizoen ermee. Ik wordt er steeds handiger in, uurtje werk geweest toen het nog droog was vanmorgen. Wel daarna een lampje aan de achterkant kapot, maar dat zal wel toeval geweest zijn. Gelukkig kun je die bij een O2 wel heel gemakkelijk zelf vervangen . Ik moet wel m'n setje reservelampjes even aanvullen, er zullen er binnenkort nog wel een paar gaan waarschijnlijk.
Hm, dat klinkt niet goed. Overigens zijn qua grip die Pilot Supersport banden natuurlijk ook wel zo'n beetje de top. Ik vraag me af hoe die Dunlops presteren t.o.v. een Energy Saver.@andrehj ze zijn niet rond / na een nacht stil staan moet je tenminste een half uur rijden voordat ze uitgehobbeld zijn / de grip op nat wegdek van zo'n 3 graden zoals vanmorgen is echt bedroevend in vergelijking met m'n zomerbanden (Michelin Pilot Super Sport) bij dezelfde temperaturen! Ik vermoed dat er alleen voordeel behaald wordt bij gladheid en vooral bij sneeuw. De Vredestein Snowtrac op m'n vorige voorwielaangedreven S2 waren echt heel veel beter en als ik die vergelijk met de PS3 zomerbanden die daar op het laatst ondergelegen hebben dan kon ik in de winter boven 0 net zo rijden als in de zomer met de Michelins. Voor mij echt een enorme miskoop!
Ik vind 1 nachtje staan wel erg snel. En met mijn uniroyal ms plus 66 winterbanden 17" totaal geen last vanVeel banden hebben daar een tijdje last van als ze gestaan hebben, moet welk zeggen dat ik het bij mijn huidige Michelins nog niet gemerkt heb