Eppiegrande
Actief lid
Vorige week 25 euro bij de lidlZojuist gespot in de nieuwe Makro-folder, voor de zelfwisselaars die er nog geen hebben:
Bekijk bijlage 62905
Vorige week 25 euro bij de lidlZojuist gespot in de nieuwe Makro-folder, voor de zelfwisselaars die er nog geen hebben:
Bekijk bijlage 62905
Heb je nog een linkje naar deze test?Voor anderen die nog all-seasons overwegen: Naast de bekende toppers Michelin CrossClimate+ en Goodyear Vecor 4Seasons G2 is er dit najaar een nieuwe topper verschenen: De Continental AllSeasonContact.
Korte samenvatting van de eerste test die ik van deze band heb gevonden (in de maat 205/55R16):
Sneeuw:
1. Conti
2. Goodyear
3. Michelin
Nat:
1. Goodyear
2. Conti
3. Michelin
Droog:
1. Michelin
2. Conti en Goodyear
Rolweerstand:
1. Conti
2. Michelin en Goodyear
Geluid:
1. Goodyear en Michelin
2. Conti
Conclusie: Deze drie zijn erg aan elkaar gewaagd, en het is moeilijk een echte winnaar aan te wijzen.
Natuurlijk heb ik dat al gedaan. Maar daarin komt nergens de 2017 Continental in voor.google eens allseason test
de all season zijn straks niet meer geldig in duitsland als winterband
Wie elke etappe. als tweede eindigt, heeft aan het eind hoogstwaarschijnlijk gewoon de Tour de France gewonnen. Die noemen we dan dus "de sterkste", overall gezien...Opvallend vind ik vooral de Cross climate nergens het sterkste in scoort. Overal op alle punten een 2e plaats.
De Michelin wint de test niet. Dat is de Goodyear. Opvallend is dat er 3 banden als zeer goed uit de bus kwamen. En naast de 2 bekenden was dat dus ook de nieuwkomer van Conti.Wie elke etappe. als tweede eindigt, heeft aan het eind hoogstwaarschijnlijk gewoon de Tour de France gewonnen. Die noemen we dan dus "de sterkste", overall gezien...
(tenzij iemand anders elke etappe gewonnen heeft natuurlijk - maar da's hier blijkbaar niet het geval...)
Mijn Duits is behoorlijk roestig: wat is laufleistung?
Toch moet je zelf altijd kijken wat je het belangrijkst vindt. Zo vind ik bijvoorbeeld de prestaties op sneeuw totaal niet interessant, voor die 2 dagen per jaar is de Michelin prima. En als je de sneeuwresultaten wegdenkt, kan de Michelin zomaar de winnaar worden...De Michelin wint de test niet. Dat is de Goodyear. Opvallend is dat er 3 banden als zeer goed uit de bus kwamen. En naast de 2 bekenden was dat dus ook de nieuwkomer van Conti.
zo kun je wel ff doorgaanToch moet je zelf altijd kijken wat je het belangrijkst vindt. Zo vind ik bijvoorbeeld de prestaties op sneeuw totaal niet interessant, voor die 2 dagen per jaar is de Michelin prima. En als je de sneeuwresultaten wegdenkt, kan de Michelin zomaar de winnaar worden...