EdK
Forumguru
je bent gewoon ongeduldig......Of wil ik te graag auto rijden
je bent gewoon ongeduldig......Of wil ik te graag auto rijden
Ok duidelijk... Ja 'zentveld'is bekendSchagen, we zijn daar al klant sinds het nog Zentveld in Den Helder was.
Inderdaad...vaag, maar volgens mij ook niemand tot weinig mensen die een V.A.G. auto hebben besteld netjes even een mailtje hebben ontvangen. Je praat hier niet over een pakje boter...Apart dat op de skoda website helemaal niets staat over sluiting van de fabrieken.
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar...heb 22 november 2019 de goed keuring van de leasemaatschappij gehad en toen is de auto besteld. Staat nu gepland op levering week 22
Dus ben wel ff nieuwsgierig hoe je het een en ander kan checken
@Dixon waarom laat je de auto niet leveren?
Haha ja ik wil dolgraag met je ruilen...die van mij staat voor begin juni op de planning om te worden geleverd...misschien zijn er meer vanuit deze situatie die willen uitstellen...en dus willen ruilen.@ Dixon, sterk dat je dat kan. Ik zelf wil alles gisteren nog hebben.
Haha ja ik wil dolgraag met je ruilen...die van mij staat voor begin juni op de planning om te worden geleverd...misschien zijn er meer vanuit deze situatie die willen uitstellen...en dus willen ruilen.
Ik kan niet thuis werken... En mijn lader hangt al weken werkloos