Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

Heb je een oude wagen in te leveren. Zo ja wat doet dit met je waarde? Want 10 weken erbij is niet nieks in zowel leeftijd van je oude wagen als km stand. . .

Heb er vandaag toevallig weer een apk laten uitvoeren... was weer 220 euro.. op mijn oude diesel die ik al 10 jaar heb. 312000 km en veel te duur in wegenbelasting. De dealer heeft me wel een aanbod gedaan voor een vervangende auto. 60 euro per dag.....

hendrik38

Forumguru
Mij is het overkomen toen ik de kodiaq bestelde en het 3 maanden later werd. Alle kosten die ik destijds had, beurt, apk etc werden vergoed door de dealer. De inruilprijs bleef staan. Dealer heeft vervolgens wel van pon een vergoeding gekregen ivm de 3 mnd extra afschrijving van mijn inruiler.

maar ze zeggen nu je hebt hem al voor zo’n matsprijs... heb je nergens anders recht op

Laatst bewerkt door een moderator:
En in het contract staat is een indicatie.. we wachten af. De dealer houdt me wel goed op de hoogte!

..........De dealer heeft me wel een aanbod gedaan voor een vervangende auto. 60 euro per dag.....
ik heb mijn oude lease in moeten leveren wel bij een ander maar kon ook bij mijn garage een auto leasen via short lease a 450 euro. Niet erg schappelijk vind ik zeker met alle vertragingen.

Desperado

Forumguru
Als jij je lease in moet leveren is het toch aan je leasemaatschappij of werkgever om iets te regelen cq bij de importeur aan te kloppen. Lijkt me niet dat je dit op de garage kunt afschuiven.

Desperado

Forumguru
Dat is waar maar dan is het m.i nog steeds niet de fout van de garage. Natuurlijk kunnen ze meedenken maar ook zij kunnen niet zomaar geld weggeven.

Ik lees de hem via een andere garage. Had gezegd dat ik de nieuwe auto medio maart zou krijgen. Tja wat een pech geen nieuwe en de oude lease alweer weg. Dus tja ik had verwacht dat ze me iets tegemoet zouden komen maar het verschil is te groot.

Nee maar als ze zeggen hij is er echt in maart en daar ga je vanuit dat dat klopt dat je vanaf dan een andere auto heb.
Dat ze dan niet helpen voor een oplossing. Des noods een auto voor dezelfde lease prijs van de citigo. Maar om gelijk dan een dure auto te proberen laten leasen vind ik echt minder.

Me Zelf

Forumguru
Vers nieuws van mijn dealer: ze hopen de 17e al te gaan opstarten. Iedereen krijgt weer wat anders te horen zo lijkt het?

Vanaf volgende week zou hij ook in een live-portal (jaja) kunnen inloggen en de preciese status van de auto kunnen volgen. Ik ben en blijf benieuwd :jaja:

Bulletdodger

Senior Member
The plants of the Volkswagen Passenger Cars brand are to successively restart production.
First, production is to be resumed at the plants in Zwickau and Bratislava (Slovakia) in the week from April 20.

The other plants in Germany and in Portugal, Spain, Russia and the USA are to restart production in the week from April 27. Subsequently, in the course of May, production will be resumed successively in South Africa, Argentina, Brazil and Mexico.
..........

Bron: https://www.volkswagen-newsroom.com...th-step-by-step-resumption-of-production-5961

Frison

Nieuw lid
Goedemorgen, nieuw hier en naar aanleiding van een update afgelopen vrijdag toch eens op deze manier op de hoogte blijven.

Hier mijn bestelinfo.
1) wanneer besteld?
2e week december 2019

2) bij welke dealer?
Van den Brug Heerenveen

3) welke uitvoering?
Style

4) geschatte leverdatum:
Eerst maart, vervolgens mei en sinds vrijdag onbekend

5) daadwerkelijke aflevering:
.... 2020?

Marc97

Nieuw lid
Goedemiddag, ook nieuw hier op het forum.

Hier mijn bestelinfo.
1) wanneer besteld?
2e week december 2019

2) bij welke dealer?
Skoda Pouw Apeldoorn

3) welke uitvoering?
Style, comfort in het zwart

4) geschatte leverdatum:
Februari, vervolgens mei, juni en nu onbekend

5) daadwerkelijke aflevering:
Onbekend

Bovenaan Onderaan