Een zilveren..Gefiliciteerd Joostev ... ben benieuwd wanneer jouw Citigo geregistreerd wordt bij de RDW ... er is sinds 07-04-2020 geen enkele Citigo meer bij gekomen ... Jij hebt een Style besteld, toch? Geen kleur bekend?
Dat is goed nieuws Joost! Mag ik vragen wanneer jouw citigo is besteld? Ik heb 'm namelijk eind November 2019 besteld, zou eerst begin februari geleverd worden toen begin mei en vandaag langsgeweest bij de dealer en te horen gekregen dat hij half september geleverd zal worden (maar dat is een schatting op dit moment ) Over 2 weken zou hij meer kunnen vertellen... Nou ik ben benieuwd
Nou, wk37 bij mij. Maar ja, 37 of 38 is lood om oud ijzer.Twardt... Ook half september(week 38) als laatste datum.....
Hoe het komt dat sommige mensen later hebben besteld en toch hun auto eerder hebben is mij ook onduidelijk. De uitvoering kan het probleem haast niet zijn. Of wij als eerste 500 (eigenlijk 600) langer moeten wachten zou kunnen maar dat levert enkel op korte termijn een beetje meer geld op.
In mijn geval, ben ook een private leasert en wij hebben de auto al vanaf februari j.l.
In het maken van verschil tussen kopers en (private) leasers geloof ik niet. Trouwens in het geval van de Citigoe IV, denk ik namelijk dat er nauwelijks tot geen kopers zijn.