Fijn om te horen dat sommige mensen 'eindelijk' wel hun citigo krijgen! Ik heb vorige week een bericht terug gekregen van Skoda customer care naar aanleiding van mijn mail. Eerlijk gezegd de mail van mijn vrouw
Ik heb de tekst maar gekopieerd en geplakt... Plaatje toevoegen lukt mij niet
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het doen van uw verhaal. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u niet op de hoogte gehouden wordt betreft de leverling van u, oh zo gewenste, Citigo
Ik kan mij heel erg goed voorstellen dat enkele maanden wachten op je nieuwe auto al erg lang is, en dan komen er ook nog vertragingen bij. Ik begrijp heel goed dat u dit niet op deze manier voor ogen had.
Ik heb navraag voor u gedaan betreft de levering en of daar eventueel nog wat geschoven kon worden maar daar zouden we helaas alleen maar op achteruit gaan.. Dit is dus helaas geen optie.
Wel heb ik melding gemaakt bij uw dealer om u beter op de hoogte te houden wat betreft de vertragingen of ander nieuws rondom uw nieuwe auto.
Ik vind het erg jammer om te horen dat de aanschaf van uw nieuwe auto op deze manier moet verlopen.. Aanschaf van een auto moet iets feestelijks zijn, maar de aanloop naar dit feestje duurt helaas wel erg lang.
Ookal duurt het nog even ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe SKODA Citigo en uiteraard veel veilige kilometers.
Met vriendelijke groet,
Chantal van den Brink
SKODA Customer Care