Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

pemojo

Nieuw lid
Ik ben door dealer geïnformeerd dat onze Citigo nu week 38 wordt verwacht (voor de Corona was het week 32). Stiekem hoopt(e) ik dat het sneller zou gaan alle andere verhalen lezend .

JJE

Nieuw lid
Me Zelf, heb jij nog afgezien van de twee werken bedenktijd? Want wij hebben 2 dagen na jou besteld, geeft een sprankje hoop dat we misschien nog van de zomer de auto krijgen

Laatst bewerkt:

Michel1972

Nieuw lid
Ik ben door dealer geïnformeerd dat onze Citigo nu week 38 wordt verwacht (voor de Corona was het week 32). Stiekem hoopt(e) ik dat het sneller zou gaan alle andere verhalen lezend .
Mag ik vragen wanneer en waar jij 'm besteld hebt? Alvast bedankt...

JJE

Nieuw lid
@JJE : Is dat een op hol geslagen inspreekfunctie? Ik heb niet afgezien van de bedenktijd, qua levertijd is er werkelijk geen peil op te trekken lijkt wel.
Autocorrect... Volgende keer moet ik eerst maar lezen voor verzending..

Inderdaad, geen peil op te trekken.. Onze huidige 14 jaar oude fiatje is gisteren gelukkig weer zonder problemen door de apk gekomen..

Bulletdodger

Senior Member
Vandaag eindelijk mijn Citigo opgehaald :)

3IEHsjnZwlSSMqIhviqjZVHH.jpg

mick005

Nieuw lid
Mijne is begin december besteld en nog niks gehoord... as vrijdag moet ik mijn huidige lease auto inleveren. Na een klacht ingediend te hebben, een voorstel gekregen de demo auto te krijgen tot de mijne er is met een mooie maandelijkse korting!

nu maar afwachten...

Stipmans

Nieuw lid
Hier dito.....5 december besteld.....en volgens de laatste berichten 'moet juni nog mogelijk zijn'. Maar dat nam ik al met een flinke korrel zout....
Dus onlangs maar een Arosaatje van 20 jaar aangeschaft (voor de prijs van 1 maand lease :-)) Alles op de fiets doen is niet zo heel fijn als je in een uithoek woont :-)

Kregen jullie ook een bericht dat de auto geproduceerd werd of naar Nederland onderweg was ? Of pas een telefoontje waneer je m daadwerkelijk op kon halen ?

Me Zelf

Forumguru
Het is erg afhankelijk van je dealer en hoeveel verrtrouwen die er nog in heeft dat de data die hij kan zien ook klopt. Zelf navragen wat hij weet werkt nog het beste is mijn ervaring. Uiteindelijk durfde mijn dealer pas te bellen toen de auto bij PON stond en een afleverdatum afspreken kon pas toen ze zelf de auto hadden.

Bulletdodger

Senior Member
@Berrychello op mijn vorige citigo had ik ook zulke velgen, en daarom had ik ze geselecteerd maar later kreeg ik het idee dat ik een van de weinige was die daarvoor gekozen had en begon ik ernstig te twijfelen of het een goede combinatie was, maar ik krijg er alleen maar positieve opmerkingen over, zelfs van de verkopers van de dealer waar ik hem heb opgehaald.

En ik vind ze ook enorm mooi staan :)

Inderdaad mooie velgen!
Zag er vandaag een rijden met standaard doppen is toch anders...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan