Aangezien bouwen mijn business is... Ikke dus! Kan ik weer geld verdienen om een nieuwe Skoda te kopenBen benieuwd wie in deze tijd staat te springen zo'n gebouw te bouwen
Oude groene logo??
Het groene logo, word gevoerd overal behalve op de auto, zelfde lay-out als bij Volkwagen, logo in blauwe kleur behalve op de auto.
Moraal: je krijgt maar 1 keer een kans voor de eerste indruk.
En bij een dealer is dat als je er langs rijdt.
Zal ik wel een hybride dealer getroffen hebben: grote zaak met veel uitstraling én vriendelijke persoonlijke service.Persoonlijk voel ik mij beter thuis bij een kleine garage met vriendelijke persoonlijke service, dan bij een grote dealer met veel uitstraling en ongeinteresseerd personeel.
Zal ik wel een hybride dealer getroffen hebben: grote zaak met veel uitstraling én vriendelijke persoonlijke service.
Anders gezegd: een kunstmatige tegenstelling klinkt op het eerste gehoor wel stoer, maar is m.i. geen echt argument!
Jouw persoonlijke ervaring is geen algemeen geldende maatstaf - net zomin als de mijne overigens - maar zoals jij het stelde komt het over alsof alleen die twee soorten dealers zouden bestaan. En dát noem ik een kunstmatige tegenstelling... (en da's dan weer mijn mening).
Tsja. En toch kun je regelmatig goedkoper slagen in de ouderwetse supermarkt dan bij de Aldi of de Lidl. Alles valt of staat met de prijzen in de gaten houden en vergelijken.De aldi en de lidl met hun low budget aankleding en hun opgepoetste dozen met de artikelen erin trekken toch ook steeds meer publiek. En op verjaardagen durven ze nu ook te zeggen dat ze daar hun boodschappen doen. Jaren terug schaamde ze zich daarvoor net als dat men de skoda sleutel niet toonde tijdens verjaardagen.
En appie heijn die op ze eiegen kleintjes let en niet op die van jou, loopt ook steeds meer met geknepen billetjes rond als er een aldi of lidl in de buurt geopend word.
ik zag het laatst indd toen ik een lakstiftje ging halen mooi pand overigensZal de dealer in Ede erg blij mee zijn. Die heeft net een nieuw pad, hooguit 3 jaar oud.
En na de verkoop....komen ze afspraken na, aftersales, service etc etc.
Het pand vind ik irrelevant, het gaat om de mensen die het moeten doen.
Hieruit blijkt m.i. vooral dat 'meneer' beschikt over een teveel aan geldingsdrang...Meneer is later terug geweest met diezelfde nieuwe wagen die hij ergens anders had aangeschaft. Tegen de verkoper heeft hij toen gezegd "misschien niet voor jou, maar wel voor mij" waaruit maar weer blijkt dat je niet op het uiterlijk van iemand af moet gaan.