Zit deze verlichting ook op een greenline businessline met lichtpakket? En heeft een GL bl. ook die instap verlichting in de spiegels in combinatie met het lichtpakket?
Mijn vrouw heeft een nieuwe golf Highline, maar daar ontbreken de kleine lichtjes. Wellicht door het alarmsysteem. De sensoren zitten namelijk op die plek....De golf heeft toch ook gewoon Ambient Light? Highline iig wel
Hmm. Krijg straks ook alarm. Heb niet gezien dat het een het ander uitsluit.Mijn vrouw heeft een nieuwe golf Highline, maar daar ontbreken de kleine lichtjes. Wellicht door het alarmsysteem. De sensoren zitten namelijk op die plek....
Ik heb ook alarm, dus de diffuse verlichting zit er bij de O3 gewoon in.Hmm. Krijg straks ook alarm. Heb niet gezien dat het een het ander uitsluit.
We zien wel straks
Ja en ja Heb een GL BL met licht pakket. Wel alles vervangen voor led.Zit deze verlichting ook op een greenline businessline met lichtpakket? En heeft een GL bl. ook die instap verlichting in de spiegels in combinatie met het lichtpakket?
Ik lees dat er kennelijk rondom de versnellingspook een sfeer strip zit oid?
Jazeker, het is bedoeld als sfeerverlichting in het donker, de gloed geeft wat oplichting aan de versnellingspook en diverse knopjes en dergelijke. Bmw heeft dit als sinds 1996 maar dan in een amber kleur. Er heeft ooit in een uitleg van bmw gestaan dat het ook minder vermoeidheid op zou leveren omdat er altijd wat verlichting brand in de auto...of het klopt is me niet bekend.
Bij de Leon waren ze rood en dat vond ik erg sjiek! Nu moet ik ze missen