Hey

Hey allen,

Ik lees al een paar weken mee, maar zal me nu ook even voorstellen.
Mijn naam is Luuk, en eind mei verwacht ik mijn bestelde Fabia Combi Fresh 1.2 TSI 63kw in cappuccino te mogen ontvangen. :xyxthumbs: Het wachten duurt me veel te lang...
Extra's die ik besteld heb:
- maxidot
- bluetooth
- MDI
- klein leder pakket
- multifunctioneel stuur
- + 4 speakers
- hoogte verstelbare bijrijdersstoel
- volwaardig reservewiel

Nu zit ik nog te denken om de Sonniboy zonwering aan te schaffen, maar op de site zie ik in het filmpje dat er plakkers gebruikt worden bij de achterportieren. Daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten.

Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Hoi Luuk , welkom op dit informatieve forum.
Alvast veel plezier met je aankomende nieuwe Combi Fresh !

Ben hier zelf ook nog maar kort , maar er is hier een overvloed aan informatie te vinden.......en je evt vragen worden hier altijd netjes beantwoord door medeleden. [vind ik een sterk punt van skodaforum.nl]

ps , k heb je mailtje ontvangen en gelezen ;)
Op je vraag over de Sonniboy schermen: Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten? , kan ik je binnenkort zelf antwoord op geven aangezien ik ze besteld heb zoals je al in mijn topic gelezen had.

Groet , Martin

CDK

Forumguru
welkom op het forum en alvast heel veel (rij)plezier met de nieuwe Skoda toegewenst. in het filmpje op de website is idd duidelijk te zien dat er "plakkers" gebruikt worden, maar er zijn diverse leden met sonnyboys die kunnen dit vast bevestigen of ontkrachten.

greetz Corné

Bedankt voor jullie reacties. Het gekke is dat in de topics die ik hier over de sonniboys gevonden had, niemand rept over de plakkers. Vandaar mijn argwaan. Hopelijk zijn ze zonder, ik wacht de reacties even af! (Of de ervaring van MartinV als die ze binnen krijgt).

Eind deze week is het zover ??????? Heb je [nog] geen definitieve datum doorgekregen van de dealer ?

Deze week denk ik niet meer, ik hoop op volgende week. De Sonniboys zijn besteld en ik ben bezig met een Eibach verlagingsset. Foto's volgen zeker!

Allen bedankt voor de hartelijke ontvangst. Kan haast niet meer wachten tot de levering! Dat moet toch wel het grootste voordeel zijn van een 2e hands auto ;)

De auto is nog steeds verwacht voor komende week!
Met de Eibach verlaging loopt het echter iets minder soepel: volgens de dealer heeft Pon nog geen type goedkeuring gegeven voor de Eibach set voor de Combi 1.2 TSI.
In verband met de garantie wil ik de verlaging alleen via de dealer doen.

Zojuist in ieder geval de Sonniboy's binnen gekregen! Nu nog en auto.

Iemand nog en idee hoe het zit met de type goedkeuring van de Eibach?

De auto is binnen bij de dealer. Gisteren meteen wat foto's gemaakt (het is de linkse):

IMG_20130530_160215.jpg

IMG_20130530_160251.jpg

IMG_20130530_160302.jpg

IMG_20130530_161027.jpg

Dinsdag ophalen!

CDK

Forumguru
dat ziet er keurig uit, nog een paar daagjes geduld hebben ;) alvast gefeliciteerd en heel veel rijplezier toegewenst.

greetz Corné

Ahaaaa hij is gearriveerd ! , nog een paar daagjes en dan is het [voor jou] lange wachten ook voorbij ;)

Cappuccino beige vind ikzelf ook een hele mooie kleur voor deze auto,
maar snap alleen niet hoe ze bij de naam cappuccino komen ...... als ze op een terrasje een bakkie cappuccino voor je neus zetten in die kleur dan zal er toch een twijfel door je hoofd gaan of je het wel op zou drinken :)

Groet , Martin

dat ziet er keurig uit, nog een paar daagjes geduld hebben :wink: alvast gefeliciteerd en heel veel rijplezier toegewenst.

greetz Corné

Thanks!

:wink:...
Cappuccino beige vind ikzelf ook een hele mooie kleur voor deze auto,
maar snap alleen niet hoe ze bij de naam cappuccino komen ...... als ze op een terrasje een bakkie cappuccino voor je neus zetten in die kleur dan zal er toch een twijfel door je hoofd gaan of je het wel op zou drinken :)
...

Hahaha, inderdaad. Overeenkomsten met koffie zijn er weinig!

Der Einser

Forumguru
Dat wordt dus personaliseren, want aan je foto te zien is het niet een heel uniek exemplaar ;)

Of had je er toevallig 2 tegelijk besteld :-)

Veel rijplezier iig!

Hahaha inderdaad. Gelukkig wijken ze aan de binnenkant af: die van mij heeft extra's, de andere niet. Qua personaliseren: de Eibach verlaging gaat voorlopig niet door, dus het blijft bij de Sonniboy denk ik...

Bovenaan Onderaan