Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hee, Verdaat in Eindhoven! Daar kwamen mijn eerste twee Skoda's vandaan, woonde er praktisch tegenover, dus was lekker gemakkelijk. Veel voorpret alvast! En die Eibach set: totaal geen issues en via Gruyters Bandenzaak regelen!
Veel plezier er mee !!!
En idd Eibach zijn top veren, heb ik ook onder mijn Fabia-2 Combi en HB gehad.
Zou ik persoonlijk nooit bij de dealer doen, daar betaal je de hoofdprijs
Bedankt!
Via de dealer heeft mijn voorkeur ivm garantie. Via connecties korting. Maar dat gaat dus niet gebeuren vanwege de ontbrekende type goedkeuring van Pon voor Eibach voor de TSI...
Ik heb inmiddels ook een prijsopgave van Vagtechniek, dus wie weet.
@MartinV: Ja die lelijke stickers moesten er zeker af! De Sonniboy's bevallen prima, alhoewel ik er nog niet mee in het donker gereden heb. De pasvorm is goed, alhoewel ik bij één van de portieren en één van de kleine ruitjes een rimpeling in het doek heb... Misschien trekt dat nog weg.
PM me je buurt eens, eens kijken of we vlakbij zitten
Bedankt!
De standaard 15" Rotare. Op de Fresh als eerste uitgeleverd door Skoda, maar volgens de persberichten ook de nieuwe standaard wielen voor de Fabia Greenline.
Kan iemand mij vertellen (zonder dat ik ze uit moet bouwen) wat voor lampen er in de Fabia II gaan? Ik heb gezocht in het instructieboekje, google en dit forum, maar kom er niet uit.
Ik heb projectorkoplampen (niet meesturend) en mistlampen met dagrijverlichting.
Alvast bedankt!
Ik zag de eerste foto van je nieuwe auto en ik herkende direct de wijk waar de dealer staat. Misschien kom ik je nog wel een keer tegen in deze mooie lichtstad
Veel plezier met je auto!
Oh ja hoe bevallen de sunnyboys, ik zat er zelf aan te denken om mijn ruiten achter te blinderen, maar met dit alternatief is dit wellicht nog wel mooie/beter/fijner en goedkoper.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.