Hey

Ridley

Forumguru
Hee, Verdaat in Eindhoven! Daar kwamen mijn eerste twee Skoda's vandaan, woonde er praktisch tegenover, dus was lekker gemakkelijk. Veel voorpret alvast! En die Eibach set: totaal geen issues en via Gruyters Bandenzaak regelen!

Hetzer

Forumguru
Veel plezier er mee !!!
En idd Eibach zijn top veren, heb ik ook onder mijn Fabia-2 Combi en HB gehad.
Zou ik persoonlijk nooit bij de dealer doen, daar betaal je de hoofdprijs

Bedankt!
Via de dealer heeft mijn voorkeur ivm garantie. Via connecties korting. Maar dat gaat dus niet gebeuren vanwege de ontbrekende type goedkeuring van Pon voor Eibach voor de TSI...
Ik heb inmiddels ook een prijsopgave van Vagtechniek, dus wie weet.

Hoe beviel jouw Eibach set bij belading? De zomervakantie komt er aan en met de kids en kampeer uitrusting moet ie niet gaan hangen.

Ridley

Forumguru
Dat is juist het mooie van Eibach: deze zijn progressief en veren bij zware belasting juist minder in als de standaard zwalkers die Skoda eronder zet :thumbsup:

OK goed om te horen. Ik wist dat dit de theorie was, maar gebruikerservaringen hecht ik meer waarde aan. Bedankt. Hij hebt ze zelf ook onder de TSI?

Ridley

Forumguru
Nee, nog niet. Maar vroegah toen ik nog jong en wild was, was dit het eerste wat ik bestelde na de levering van de auto ;)

Nu overschakelen bij 2000 toeren is dat niet meer zo van toepassing, haha

Net even snel bij vertrek een foto gemaakt. Inclusief Sonniboy's :)

IMG_20130606_190635.jpg

Skonne waguh Luuk !

Ik zie dat je die lelijke Fresh stickers ook hebt laten verwijderen :)
En hoe bevallen de Sonniboy's en wat vind je van de montage en pasvorm?

ps. ik zit naar de woningen op de achtergrond te kijken of ik het herken , het lijkt bij mij in de buurt.....maar kan me vergissen hahaha

Groet , Martin

@MartinV: Ja die lelijke stickers moesten er zeker af! De Sonniboy's bevallen prima, alhoewel ik er nog niet mee in het donker gereden heb. De pasvorm is goed, alhoewel ik bij één van de portieren en één van de kleine ruitjes een rimpeling in het doek heb... Misschien trekt dat nog weg.
PM me je buurt eens, eens kijken of we vlakbij zitten :thumbsdown:

@Corné: Bedankt!

Joske

Forumguru
knap hoor! welke maat van velgen ligt daar onder? veel beter dan hetgeen je meestal standaard ziet rondrijden hier bij ons in de buurt..

knap hoor! welke maat van velgen ligt daar onder? veel beter dan hetgeen je meestal standaard ziet rondrijden hier bij ons in de buurt..
Bedankt!
De standaard 15" Rotare. Op de Fresh als eerste uitgeleverd door Skoda, maar volgens de persberichten ook de nieuwe standaard wielen voor de Fabia Greenline.

Kan iemand mij vertellen (zonder dat ik ze uit moet bouwen) wat voor lampen er in de Fabia II gaan? Ik heb gezocht in het instructieboekje, google en dit forum, maar kom er niet uit.
Ik heb projectorkoplampen (niet meesturend) en mistlampen met dagrijverlichting.
Alvast bedankt!

Kiswum

Forumguru
Ik zag de eerste foto van je nieuwe auto en ik herkende direct de wijk waar de dealer staat. Misschien kom ik je nog wel een keer tegen in deze mooie lichtstad :)
Veel plezier met je auto!

Oh ja hoe bevallen de sunnyboys, ik zat er zelf aan te denken om mijn ruiten achter te blinderen, maar met dit alternatief is dit wellicht nog wel mooie/beter/fijner en goedkoper.

Bovenaan Onderaan