Hey

Bedankt allen voor het welkom!

...
Oh ja hoe bevallen de sunnyboys, ik zat er zelf aan te denken om mijn ruiten achter te blinderen, maar met dit alternatief is dit wellicht nog wel mooie/beter/fijner en goedkoper.

Sonniboys bevallen prima! Houden voldoende zon tegen maar zijn niet te donker 's avonds. Voordeel is ook dat ze ervoor zorgen dat achteropkomend verkeer niet verblind in de binnenspiegel.

Kan iemand mij vertellen (zonder dat ik ze uit moet bouwen) wat voor lampen er in de Fabia II gaan? Ik heb gezocht in het instructieboekje, google en dit forum, maar kom er niet uit.
Ik heb projectorkoplampen (niet meesturend) en mistlampen met dagrijverlichting.
Alvast bedankt!

Iemand toevallig een antwoord op deze vraag?

Mijn VOI staat sinds de vakantie trouwens precies op 30.000km/2 jaar. Dat zal in de loop van de tijd wel naar beneden bijgesteld worden ben ik bang...

Joske

Forumguru
Bedankt allen voor het welkom!

Sonniboys bevallen prima! Houden voldoende zon tegen maar zijn niet te donker 's avonds. Voordeel is ook dat ze ervoor zorgen dat achteropkomend verkeer niet verblind in de binnenspiegel.

Iemand toevallig een antwoord op deze vraag?
mss is dit een oplossing voor jou: linkje op het forum (heb jij wel goed gezocht op het forum? :arghh: ) :D

Bovenaan Onderaan