Hij komt, hij komt....

___JC___

Forumguru
Gatver......

Had ik toch deze kleur moeten nemen in plaats van zwart..
/forum/images/graemlins/smirk.gif

Ik moet toegeven dat ik stiekem toch nog een beetje twijfel tussen zwart en grijs. In het zwart is hij ook ontzettend mooi, maar grijs is weer iets chicer (schrijf je dat zo?) naar mijn mening.

577s_O2_linksvoor-med.jpg

/forum/images/graemlins/confused.gif

Bijlagen

• 19372-Octavia II Elegance Grey kl.jpg
    19372-Octavia II Elegance Grey kl.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 33

rickske

Actief lid
Vind grijs mooier dan zwart,maar ja dat is smaak en gelukkig denkt niet iedereen zo.Maar hé swossie succes met uw bestelling.

Bedankt!
Het is momenteel wachten totdat de "bestel"-knop verschijnt op de leasesite van mijn werk /forum/images/graemlins/yeah.gif

En zeg maar "je" hoor /forum/images/graemlins/wink.gif

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Zwart is inderdaad de mooiste kleu voor een auto ALS HIJ SCHOON IS. En dat is nu juist het probleem. Als je de auto met de hand gewassen hebt (anders krijg je doffe plekken) dan is hij na een uur alweer stoffig en dat zie je dan juist zo goed. Met andere woorden. Een zwarte auto is alleen mooi als hij de showroom uit komt.

groetjes,
Marcel

Ik ga komende zaterdag nog even een proefrit maken in een Octavia met sportpakket, en daarna een zonder sportpakket en dan zal de keuze definitief gaan vallen...spannend /forum/images/graemlins/1761.gif

Erikje

Actief lid
ik ga gewoon 1 keer per week met 'm de wasstraat in, dan blijft ie blinken. De straat bij mij in de buurt maakt ook geen krassen of zo. Met de hand wassen moet ik niet aan denken en is ook nog eens slecht voor het milieu /forum/images/graemlins/1439.gif

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ik ga gewoon 1 keer per week met 'm de wasstraat in, dan blijft ie blinken. De straat bij mij in de buurt maakt ook geen krassen of zo. Met de hand wassen moet ik niet aan denken en is ook nog eens slecht voor het milieu /forum/images/graemlins/1439.gif

[/ QUOTE ]
Ik heb begrepen dat er tegenwoordig ook wasstraten met een soort van "lappen" ipv van de roterende borstels bestaan die je auto wassen.
Schijnt wel een goed en vooral krasvrij resultaat te geven.

Fabia

† In Memoriam
Ik was mijn Fabia gewoon met de hand. We hebben op het werk een hogedrukspuit en een overdekte wasstraat dus lekker makkelijk en goedkoop. Probeer elke week 'm ff te wassen. Maar zeker met dit weer is het vechten tegen de bierkaai. Op het moment dat ik thuis ben is íe alweer smerig. /forum/images/graemlins/rockon.gif

Henny

Actief lid
Die lappen (zemen lappen) heb je bij sommige wasstraten, maar ook daar is het afhankelijk of er een auto voor je in staat die heel erg zanderig is of niet.
Bij de autostrada (gebied bij de Van Brienenoordbrug met veel autozaken) in Rotterdam is een borstelloze wasstraat, die is zeker krasvrij.
Zwart is trouwens de enige kleur waarin je een auto niet moet hebben voor mij, vuil of schoon, doodzonde van de mooie lijnen (als die er zijn) die helemaal verloren gaan.

Fabia

† In Memoriam
Dat was voor mij ook de reden om niet een zwarte Fabia te nemen, hoe mooi ik het ook vindt. Heb nu een Sahara Beige, momenteel erg zwart en ben daar blij mee.

Ik heb vandaag proefgereden in een Octavia II met sportpakket en heb besloten toch een zonder de sportstoelen te nemen. Ze zijn mij te hard.

De volgende Skoda ga ik dus maandag bestellen:
- Skoda Octavia II 1.6fsi
- Uitvoering: Elegance
- Kleur: Graphite Grey
- Sportonderstel, 17" pegasus velgen
- Multifunctioneel stuur, klein leerpakket, MaxiDOT
- Stream radio/cd speler

Karstieman

Forumguru
Ik ben het volledig met Rickske eens..
De configuratie van je auto ziet er goed uit /forum/images/graemlins/smile.gif

En vandaag is hij dan echt besteld /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik zal hier de updates plaatsen zodat anderen ook een beetje de levertijd kunnen zien.

swossie, ook de mijne is vandaag eindelijk besteld bij Nieuwkoop in Den Bosch. Kijken wie van ons hem eerder heeft?

Henny, klopt inderdaad. Had hem de 27-12 al besteld via de fleetmamager maar door geneuzel en onkunde bij zowel werkgever als ING is hij pas gisteren daadwerkelijk bij de dealer besteld...

Bovenaan Onderaan