Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gister heb ik van de leasemaatschappij de bevestiging van de bestelling ontvangen.
De verwachte leverweek is week 18. Oftewel, de week van 1 mei.
Dat klinkt nog zoooooooo ver weg /forum/images/graemlins/frown.gif
Ja inderdaad.
Die van mij is is week 6 besteld, vorige week brief van S-point gehad, verwachte leverweek tussen week 17 en 18.
Misschien heb ik net als meer mensen van dit forum geluk en snoepen ze nog wat van die tijd af!
Ik ben net door de garage gebeld en de auto is vorige week afgeleverd. Vandaag wordt het kenteken aangevraagd en met een beetje mazzel kan ik hem vrijdag al inrijden. Dan moet ik namelijk naar een bruiloft in Assen (vanuit Amsterdam). Kan ik meteen pronken /forum/images/graemlins/smile.gif
Resumerend:
Besteld in week 8
Eerste indicatie levering week 18
Afgeleverd bij garage week 13
Hopelijk opgehaald in week 14 /forum/images/graemlins/smile.gif
Vrijdag heb ik dan eindelijk mijn O2 op mogen halen.
Om 10.00 uur had ik afgesproken maar natuurlijk stond ik om 09.45 uur voor de deur /forum/images/graemlins/smile.gif
Dezelfde dag nog 420 km op en neer naar Assen gereden voor een bruiloft. Wat een auto! Hij is op het moment alleen nog niet zo heel snel maar dat zal vanzelf wel komen neem ik aan. Eerst nog even inrijden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.