HarrieSkoda
Forumguru
Als je een uur later hiermee was gekomen was je weer te laat geweest....
Omdat... Heb je weer een bestelling geplaatst?
Als je een uur later hiermee was gekomen was je weer te laat geweest....
omdat ik de newsbrief al vrijdag binnen had gekregen van ze...
Maar je was vorige keer zoooo teleurgesteld dat ik je voor was... dat ik nu dacht van ik geef hem 3 dagen de tijd...
Ali prijzen....praktisch gratis dadelijk die LED's.
Je zegt het goed " Bijna "bijna net zo snel
Mijn alilampen zijn al in Nederland (binnen een week) bijna net zo snel als hilox.
Ik ben benieuwd hoe goed het werkt voor 19 euro.. zonder kortingscode
Het terugsturen ??Duur joh €19,-...
Dat je daaraan gewend bent, wil nog niet zeggen dat dit normaal is. Bij mijn Fabia deed ik al snel een jaar of 3 met de halogeen koplampen bij jaarkilometrages die van aanvankelijk ruim 25.000 km door de tijd heen afnamen tot 15.000 à 18.000. En vrijwel al die kilometers zijn gereden met dimlicht aan omdat ik maar heel zelden alleen met DRL (met achterlichten en standlicht incl. kentekenverlichting) reed. In aanmerking genoen dat we minimaal 30 kilometer bij de dichtstbijzijnde autosnelweg vandaan zitten - hetgeen ongetwijfeld de overall gemiddelde snelheid drukt - komt dat neer op een behoorlijk aantal branduren...Ik moet zeker jaarlijks een setje halogeenlampjes wisselen bij mijn Clio
Voordat ik in 2011 de Fabia aanschafte reed ik in een van dienstwege verstrekte O2 combi met Xenon dimlicht. Beviel inderdaad prima, dus bij het bestellen van de Fabia wilde ik de vrij prijzige xenon-optie aanvinken. De verkoper gaf aan dat dit een onnodig dure keuze was aangezien de projectorkoplampen ook een prima lichtbeeld zouden geven.Een keer je hebt gereden met xenon dan wil je gewoon niet meer terug.