En nu ?? hoofdpijn ??ik dacht het wel,
1.met 100% zekerheid te vinden op dit forum, met de zoekfunctieik denk dat ik het woordje "maxidot" niet ken
pssst, had ik al gebruikt hoor, ik ben nog effe het spel aan 't meespelen, wat drama toevoegen weetjewel1.met 100% zekerheid te vinden op dit forum, met de zoekfunctie
2.google is your friend
Wees gerust, ik kan nog veel gekker uit de hoek komen
Al na mijn zin "ik denk dat ik het woord maxidot niet ken", zie mijn laatste post op de vorige pagina, had ik al google gebruikt. Dus toen Edk zei dat het dat menuutje tussen de twee schermen in was, dan wist ik het al, ik gaf gewoon nog even aan dat ik dacht dat het misschien toch nog een extra menu was, in dat maxidot-scherm. Dan vraagt Edk of ik al hoofdpijn heb waarop ik een ludiek antwoord klaar heb. Pas daar dus, bij edk begint het "stupide", dus we zijn nog maar drie postjes verder hoor. Wees gerust, ik kan nog veel gekker uit de hoek komen, maar dat hou ik voor mensen die me kennen.
Aha je hebt familie op Texel wonen begrijp ik.
Kun je mij het nut uitleggen van naast het op tijd bijvullen van de olie ook nog eens periodiek verversen bij een olieverbruik van 1 liter op 2000km ?. De olie die bij een dusdanig hoog verbruik in het motorblok zit krijgt de kans niet te verouderen. En zal minder vervuild zijn dan bij een auto zonder verbruik vlak voor het geplande verversingsinterval .Dat is het domste verhaal wat de ronde doet en bovendien het slechts voort de motor.
Maar ook al is een motor eigenlijk versleten, dan nog zal een motor niet zomaar in de prakdraaien als er maar voldoende olie in zit...