Rosinfield
† In Memoriam
Laat ik nou altijd hebben gedacht dat het charitatieve instellingen waren
Bij een X aantal jaren op de max zal er geen terugval optreden. Althans: aantal jaren geleden bij de auto van de vrouw heeft het ons niets extra’s gekost, op eigen risico na dan.
Intussen bericht gehad dat ze het schadeherstel hebben betaald. Was maar liefst €1569. Zal invloed hebben op de premie volgend jaar en het aantal schadevrije jaren (Was max). Als ik dat niet wil kan ik ook alsnog de kosten zelf betalen. Ik laat het maar zo
Laat ik nou altijd hebben gedacht dat het charitatieve instellingen waren
Het nieuwe verzekeringsbedrijf van Tim en Tom verhoogd de premie fors bij personen die ouder zijn dan @Rosinfield ook als ze nooit schade hebben. Een leeftijdstoeslag.
Uhh heb je de laatste pagina's gelezen? Hij heeft zelf schade veroorzaakt 1500euro , forse kost voor Tim&Tom , ik ga even met mijn zakenpartner @Cordoba even overleggen of het niet beter zou zijn om de opzegbrief op te sturen: +60 (zicht wordt er niet beter op , reactievermogen niet meer van dat, sneller verward, drukte moeilijker te verwerken,...), 265pk (dat trouwens niet werd aangegeven ), ....Het nieuwe verzekeringsbedrijf van Tim en Tom verhoogd de premie fors bij personen die ouder zijn dan @Rosinfield ook als ze nooit schade hebben. Een leeftijdstoeslag.
Fabia123 spreekt over 'nooit schade', iets wat ik eigenlijk nooit aangehaald heb. De personen waar ik over sprak hadden wel schade net zoals rosinfield. Mijn schoonzus haar makelaar had zelfs de simulatie getoond wat het effectief was op de premie wanneer ze haar schade zou aangeven... Daarmee ook dat ze de schade zelf heeft betaald.@leon-cupra Blijkbaar ben je nog ouder dan Rosinfield, gezien je vermogen tot lezen/zien? Ik heb het maar even vetgedrukt gemaakt in mijn vorige post.