Rosinfield
† In Memoriam
nee hoor, tipje van de sluier: geen VAG
Een Kia EV6? Ioniq 5?In de bergen dus fantastisch en ook op de Autobahn op de terugweg nog even flink tekeer gegaan. Maar ook dat went, gebeurt sporadisch en zal niet al te lang meer duren. Hier in NL azen op momentjes, waarbij je het gas al snel weer los moet laten ivm risico op rijbewijs verlies. Verder meesukkelen met de rest. Ervaar dat steeds meer als een frustratie; geweldige auto met veel vermogen, maar dat benut je onvoldoende. Daarnaast ook nu weer ervaren dat het met vakantie wel erg passen en meten is.
Dus besloten het maar eens over een andere boeg te gaan gooien, hoezeer het me ook aan het hart gaat. Dus op zoek naar iets praktisch, functioneels en ruimers. Moet wel goed kunnen meekomen in het verkeer. Mogen jullie raden waarop ik mijn oog heb laten vallen
Mijn vader is aan het zien voor een Ioniq5. Gisteren eens samen gaan kijken(was al een hele middag te enthousiast aan het vertellen). Design vanbuiten is zo machtig maar dat interieur zo typisch EV … saai in tegenstelling tot de buitenkant.Ioniq 5?