Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
Die 0,5 mm blijft me intrigeren. Je vraagt je af hoe zoiets kan gebeuren. Zonder enige twijfel een kwestie van wat we in een vorig leven bij vliegongevallen onderzoek the human factor noemden. Maar dat er dan iets fout is gegaan bij het fabricage proces, lijkt me niet zo waarschijnlijk. Ik denk dan eerder aan de verkeerde spullen in de doos stoppen. Ben wel erg benieuwd.

Rosinfield

† In Memoriam
Nu de schroefset nog,. Maar het geluid valt me alles mee. Veel beter dan verwacht. Op Brits forum meldde een zwaar teleurgesteld iemand dat hij nauwelijks verschil hoorde. Die heeft of de verkeerde versie (resonated) gekregen of hij moet dringend een bezoekje brengen aan Better Hearing

Rosinfield

† In Memoriam
Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat zo'n klein keffertje helemaal geen idee heeft van groot of klein en (vaak) net zo stoer is als de grootste hond. De enige paar keer dat ik tijdens 45 jaar dagelijks hardlopen een hond in mijn kuit had hangen, betrof het zo'n k...en likkertje ;)

Cordoba

Forumguru
Is toch heel normaal dat er 50 en 55mm poten zijn?
Dit is redelijk algemeen bekend binnen de VAG.

Dik geluidje van de Milltek!
Die 0,5 mm blijft me intrigeren. Je vraagt je af hoe zoiets kan gebeuren. Zonder enige twijfel een kwestie van wat we in een vorig leven bij vliegongevallen onderzoek the human factor noemden. Maar dat er dan iets fout is gegaan bij het fabricage proces, lijkt me niet zo waarschijnlijk. Ik denk dan eerder aan de verkeerde spullen in de doos stoppen. Ben wel erg benieuwd.
Harrie, je hebt het over 5 mm verschil en en Menno heeft het over 0,5 mm verschil, wie heeft het fout?

@Rosinfield Eerlijk gezegd denk ik eerder dat de verkeerde sticker op de doos is geplakt dan dat de onderdelen in de verkeerde doos zijn gegaan.

Rosinfield

† In Memoriam
Het lijkt toch een fout in het fabricageproces geweest te zijn, verkeerde instelling van werkbank oid.
Ging idd om 0,5 mm. RVS geeft niet mee. Naar verwachting komen vrijdag 2 nieuwe, gecontroleerde poten en kan ik maandag op voor poging 2

Fmoon

Forumguru
Gaaf Menno weer zo een project. Hierdoor krijg ik zelf zin weer wat nieuws te kopen om ook alles weer aan te pakken :-). Sta ook vaak op het punt, maar als ik hem dan weer zie staan op de oprit dan kan ik het toch niet.

Geluid is op het filmpje al leuk, zal in het echt nog wel beter klinken. Veel plezier en geniet ervan!

Rosinfield

† In Memoriam
Dank je wel @Fmoon. Ja, precies goed dat geluid. Is toch afwachten. Heb ik de goede gekozen? Met de Polo had ik voor de non resonated gekozen en was ik bang dat het misschien te hard zou zijn, maar dat viel reuze mee. Omdat ik het geluid van de non resonated in Up filmpjes te schreeuwerig vind, nu gekozen voor de tussenvariant. Nu was ik bang dat die misschien te weinig zou afwijken van OEM, maar nee, precies goed

Rosinfield

† In Memoriam
De GY Asymmetric 6 zitten er onder. Wel duidelijk veel beter qua handling. Alleen denk ik veel te veel lucht. Zo eens even checken.
Bijkomend voordeel:meteen wat meer velgbescherming

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan